Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.

FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

COM CANVIEN ELS TEMPS

Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
superedu
-

MensajePublicado: Dom 21 Ene, 2007 4:24 pm    Asunto: COM CANVIEN ELS TEMPS Responder citando

Salut. Ja us vaig escriure fa temps en aquest forum. Desprès d'un temps bastant llarg sense pujar a la btt ara l'he tornat a agafar. El dissabte vaig acomplir com tot un home i vaig pujar la vallensana, el dipòsit, conreria i nou pins. Allà vem decidir agafar una trialera que era molt maca fa cinc o sis anys, que porta de nou pins a l'ermita de l'alegria de tiana, i OH!!! sorpresa , ara ja no es trialera. No se si recordareu que avans era el tallafoc que s'havia fet per arribar a nou pins des de Tiana. Era força pendent, però ara no hi ha emoció. També hi vaig veure que es tot ple de vinyes pel vessant d'Alella.

Fa unes setmanes també vaig arribar-me fins a la font de la Mercè i em vaig trobar que una antic camí molt maco que passava just per dins del bosc i que alguns de Sant Adrià vem bateigar com "la leganya" ja no existia i s'havia convertit en una pista forestal.

El GR que baixa de la Conreria a Can Ruti, "la jabalina", també es una pista que utilitzen el cotxes de servei del parc.

Que ens està passant?? Qui ens converteix els antics camins de pas en autèntiques autopistes. No és el primer cop que ens trobem cotxes de servei del parc i ens foten un susto de tres parells de nassos mentre baixes o pujes. I no parlem dels famosos quads que ens trobem tot sovint a la zona de Sant Jeroni.

Canviant de tema, perquè no vull tornar-me pessimista, per on agafeu la ruta per anar a la Dinamita? Fa uns 14 o 15 anys hi vaig anar un cop i no recordo be per on s'agafa, i em pica la curiositat per tornar-hi, ja que era una zona bastant tècnica. Podria ser pel darrera de Mas Corts?. Si em doneu alguna referència us ho agrairé, perquè el que si recordo de la Dinamita es que era tota una aventura per arribar-hi. Bé, no em foto més pesat i us deixo. ens veiem als camins, i possiblement més d'un dia al dipòsit.

Salut
btt
-

MensajePublicado: Mie 24 Ene, 2007 12:21 am    Asunto: Responder citando

Benvingut per aquestes mutanyes. No t'espantis pels canvis, la muntanya sempre ha estat viva i canviant. Pel que dius has estat molt de temps sense recórrer aquests indrets i t'asseguro que es ben normal que la muntanya s'adapti als temps, però hi ha una infinitat de corriols nous i d'altres recuperats que faran que t'ho passis d'allò millor.

Pel que fa a la font de la Dinamita segueix on sempre. Recordes l'entrada del corriol que baixa a la font del Ferro i de la Teula? just al costat surt una pista, és a dir deixant el corriol a la dreta, comences a baixar i arriba un moment que surt una altra pista cap a l'esquerra girant gairebé 180º, vas baixant i molt alerta! al cap d'un centenar de metres surt un corriol cap a la dreta, agafes aquest corriol, el primer tros amb molta pedra i després amb uns xargais molt profunds i de memòria no recordo si és el primer a la esquerra o el segon, ho proves i de ben segur que hi arribaràs. Aquesta és la manera d'arribar-hi per sota, però també pots arribar-hi per la part de dalt, pel meu gust no és tant maca.
Enlloc d'agafar el corriol de la dreta segueixes recte per la pista que va fent unes pujades i baixades i just arribes a la primera casa, cal que et posis per sota la casa és a dir cap a la dreta, l'entrada està bastant tapada però de seguida trobaràs un corriol que va baixant bastant tècnic, passaràs per les runes de l'antiga fàbrica de dinamita la qual va explotar fa molt anys i dóna nom a la font i al cap de res ja estaràs a la font.

Que tinguis molta sort i ens veiem per aquestes muntanyes.

Pensar que tot seguiria igual és un error, disfruta de l'entorn i imagina't que estàs en unes muntanyes noves.

btt
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro