Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
linneo49 ****
Registrado: 21 May 2008 Mensajes: 1009 Ubicación: pedaleando pe-pedaleando
|
Publicado: Mar 27 Mar, 2012 5:12 pm Asunto: No us ho creureu |
|
|
Aquesta tarda a les 16:45 per Martí Pujol hi vist al Btv EN BICI, ¡¡¡us ho juro!!!
Era ell, jo anava amb la meva bici plegable i m'ha adelantat, el lladre està entrenant per deixar-nos en ridícul qualsevol dia.
Sempre acostumo a portar la màquina de fotos, però me la hi deixat i no puc aportar imatges.
Crec que entrena més que el Manolito _________________ El lobo siempre será malo si sólo escuchamos a caperucita. |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Mar 27 Mar, 2012 8:32 pm Asunto: |
|
|
En xus s'ha venut l'enteniment, no se a que ve això, ho haurà somniat aquest nit passada?
mireu tinc la bici al mecànic, les rodes les arreglen a +/- bici, el quadre i alguns elements
els estan ajustant a cilclos la salud, el seient amb la seva tija la vaig deixar a l'hotel Axel
Lluís haurem de passar al Linneo per la vara de varejar, demano un judici just _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Mar 27 Mar, 2012 8:46 pm Asunto: |
|
|
btv en bici?
uf! costarà de demostrar la seva culpabilitat
de entrada si ho diu en Linneo que gairebé és notari m'ho crec
per cert, jo aquesta tarde he vist alguna zamarra gualdiceleste de entrenament il·legal pel riu...
sbk |
|
|
|
Gordi65 \*/\*/
Registrado: 13 Jul 2008 Mensajes: 2182 Ubicación: Lloreda-Badalona
|
Publicado: Mar 27 Mar, 2012 11:31 pm Asunto: |
|
|
Btv escribió: | En xus s'ha venut l'enteniment, no se a que ve això, ho haurà somniat aquest nit passada?
mireu tinc la bici al mecànic, les rodes les arreglen a +/- bici, el quadre i alguns elements
els estan ajustant a cilclos la salud, el seient amb la seva tija la vaig deixar a l'hotel Axel
Lluís haurem de passar al Linneo per la vara de varejar, demano un judici just |
¿Y que hacias tu en el desvio de la font del´amigo? _________________ EL BOSQUE SERIA MUY TRISTE SI SOLO CANTARAN LOS PAJAROS QUE MEJOR LO HACEN (BIKE Nº 236) |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Mie 28 Mar, 2012 11:46 am Asunto: |
|
|
Juer Gordi, tas en toooooooo,,,, pos iba a remojar el pan que
llevaba en la mochila, pos fui pal lago despues del depósito,, este
pantano ya es perpetuo _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Martirio ****
|
Publicado: Mie 28 Mar, 2012 4:54 pm Asunto: |
|
|
Btv escribió: | Juer Gordi, tas en toooooooo,,,, pos iba a remojar el pan que
llevaba en la mochila, pos fui pal lago despues del depósito,, este
pantano ya es perpetuo |
Xavi, acabo de encontrar esta foto de cuando fuiste a verle, no me acorde de ponerla.
|
|
|
|
monty-40 *
|
Publicado: Mie 28 Mar, 2012 7:28 pm Asunto: |
|
|
per cert, jo aquesta tarde he vist alguna zamarra gualdiceleste de entrenament il·legal pel riu...
sbk [/quote]
Yo he pasado sobre las 6:30 pero no te he visto, está claro que no se pasa de incógnito con esos colores |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Mie 28 Mar, 2012 7:56 pm Asunto: |
|
|
buenos reflejos Monty!
no me viste pq iba con la flaca apretando la piñata
sbk |
|
|
|
Roby ****
Registrado: 15 Dic 2004 Mensajes: 1091 Ubicación: Sobre la bici
|
Publicado: Mie 28 Mar, 2012 8:47 pm Asunto: |
|
|
pues mira a quien he visto yo camino del deposito...
_________________ Hexacontento!!!
http://robesport.blogspot.com/ |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Jue 29 Mar, 2012 8:21 pm Asunto: |
|
|
Roby escribió: | pues mira a quien he visto yo camino del deposito...
|
Queda clar, hi ha un complot contra mi,,, roby, d'on has tret aquesta foto??? flipo
VILLARATO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
|