Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.

FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Rutes x la Cerdanya

Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
XAVI5
**

MensajePublicado: Dom 13 May, 2012 6:13 pm    Asunto: Rutes x la Cerdanya Responder citando

Doncs aprofitant q som de badalona i divendres teniem festa vam aprofitar el cap de setmana per disfrutar de la btt , aixi que divendres la familia va sortir a donar una volteta per Sanavastre hi ha una ruta molt maca per fer amb familia amb molts animals i un paisatge precios.

a la primera pujadeta ja es queixen tenen algu amb qui assemblar-se

ni la mama podia pujar el pobre marc li va costar una miqueta

mes endevant varem tenir que creuar el riu segre que baixaba a tope d'aigua per el desglaç de l'aigua de les muntanyes.
un pont molt bonic i es movia força

uns caballets, que es volien fer la foto amb la meritxell i en marc.

mes endevant vam tenir que fer mitja volta perque el cami estava tallat per un gran basal d'aigua si hagues hanat amb vosaltres segur q algu l'agues creuat.

creuant unaltre pont aquest una mica mes atrotinat.

i ja cap a casa amb els bp carregats per l'endema
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
rapyd74

MensajePublicado: Dom 13 May, 2012 7:35 pm    Asunto: Responder citando

Xavi, tu si que sabes!!! Wink
... y yo te cojo la idea y me pongo ahora mismo a buscar esa ruta para copiartela con mi familia un finde de estos, jejeje!! Twisted Evil

Saludos. Wink
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor MSN Messenger
XAVI5
**

MensajePublicado: Lun 14 May, 2012 7:38 pm    Asunto: Responder citando

rapyd74 escribió:
Xavi, tu si que sabes!!! Wink
... y yo te cojo la idea y me pongo ahora mismo a buscar esa ruta para copiartela con mi familia un finde de estos, jejeje!! Twisted Evil

Saludos. Wink

quan vulguis jo si vols t'acompanyo sempre que estigui per el camping sera un plaer.
silvesterbike
Moderador

MensajePublicado: Lun 14 May, 2012 8:23 pm    Asunto: Responder citando

quin pare!
aquests pedrots i quines pujades!

i si fas una ruta pels grans tampoc passa res Wink
sbk Cool
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
XAVI5
**

MensajePublicado: Lun 14 May, 2012 8:30 pm    Asunto: Responder citando

Doncs disabte em vaig posar el despertador ben d'hora ben d'hora pero vaig donar mitja volta, volia ferr una ruteta una mica llarga pero al final,
em vaig conformar amb una curteta quin remei jo no tinc 15 hores com en Pere per fer una ruta encara q les tingues tampoc la faria.

La sortida desde el camping Solana del Segre.

direccio cap a Bellver de Cerdanya i començem a pujar es una pujada constant de quasi 15 kilometres per pista, molt entretinguda.
la hermita de Sant Serni de Coborriu

seguim pujant i passo per una de les moltes font d'aigua no clorada la font del capella.

mes amunt tinc que creuar un tub que fa de pont

arribo a la font de l'ingla tambe hi han unes barbacoes per fer brasa amb un merendero per pasar el dia

i a partir d'aqui la cosa es comença a empinar pero si u faig jo u pot fer tothom

i quasi a dalt de tot tenim el refugi del els Cortals de l'Ingla per fer nit, si volem fer una ruta llarga com en Pere.

quan paso el Coll de Pendis trobem un mirador amb una gran vista que al fons es veu el poble de Bellver de Cerdanya.

i baixan per pista quasi arribo al tunel del Cadi, al fons es veu Riu de Cerdanya.

i ja de tornada cap el camping paso per una cruilla on pasa la ruta dels segadors a veure si algun dia la puc fer.

i al camping ja tenia en Marc esperant per fer un banyet relaxant, encara que amb ell no hi ha relax.

aqui teniu el perfil poca cosa per vosaltres, que ultimament les feu gordes.

a veure si algun dia fem una bona ruta per alla dalt i depres fem una bona barbacoa.

fins aviat companys.
Diesel
Moderador

MensajePublicado: Lun 14 May, 2012 8:42 pm    Asunto: Responder citando

Así me gusta combinación perfecta familia bici.
Disfruta de y con tus hijos, que se hacen grandes sin enterarte.
Por algún tramo de esa ruta he pasado haciendo el Camí dels Bons Homes.
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Pere
@@

MensajePublicado: Mie 16 May, 2012 4:07 pm    Asunto: Responder citando

Xavi, has dit el mateix que dic jo: a partir d'aqui la cosa es comença a empinar pero si u faig jo u pot fer tothom.
Només cal tenir temps; ara no és el teu moment. Quan els nens vagin a la seva en tindràs més.
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro