Publicado: Sab 27 Jul, 2013 12:02 pmAsunto: Badalona - Turó de l'Home 2013. 21/09/13
- Els Pros,
- els Gorditos
- els Trencapedres,
- els Domingueros,
- els Matinés
i
- els Papadors de Mosques de Bttbadalona ens posem d'acord una vegada a l'any per fer
la mare de totes les rutes
Aquesta ruta serà un homenatge als que l'any passat es van quedar pel camí i aquest any ens acompanyaran només en esperit
i per això volem convocar el proper dissabte 21 de setembre a:
- els que sempre venen
- els que no venen mai
- els que s'apunten i després no venen,
- els que no venen i després apareixen a la plaça
A què passeu un dia meravellós amb tots nosaltres
Ben aviat donarem més dades sobre recorregut i altres temes logístics, però us avisem que hi ha pocs canvis. El canvi més important per no allargar infinitament la ruta i que les bicis-escombra puguin gaudir del cim amb tota la colla i que no es faci de nit són el temps de pas. Us adjunto una primera taula dels temps de pas.
Publicado: Sab 27 Jul, 2013 2:01 pmAsunto:
creo que me manchao los calzonzillos..... wooo que semejante barbaridad ir al turo por pura montaña:O:O:O uf uf uf....?(hiuston tenemos un problema) estan desfasaos estos del bttbadalona jjajjajaja, yo pense que seria como la de btteros ir por el rio... asnta sant seloni y luego r suviendo.... uffff baya tela.....
1.- Diesel
2.- Silvesterbike
3.- JFR
4.- Sacarni
5.- Martirio
6.- Pere
7.- Carsabi
8.- Jonathan
9.- Josetitoo
10.- Racing
11.- klein _________________ HOLA, SOY TU CONCIENCIA.....
TE VEO MUY MAL,DEJA DE PEDALEAR,NO SIGAS MAS,DATE MEDIA VUELTA Y TIRA PA CASA QUE ESTAS
"PETAOOOOO"
Publicado: Dom 28 Jul, 2013 12:11 amAsunto:
1.- Diesel
2.- Silvesterbike
3.- JFR
4.- Sacarni
5.- Martirio
6.- Pere
7.- Carsabi
8.- Jonathan
9.- Josetitoo
10.- Racing
11.- klein
12.- Pantani
13.- Carmen medina _________________ saludos a todos los bikers...pedalear es sano
Publicado: Dom 28 Jul, 2013 11:40 pmAsunto:
Será otra pal bote turolense, la zona LLORONA pasará los componentes en cuanto sepamos los que vamos pero eso sí Juanma estará con el resto de compañeros de calas.
Buenísima fecha, sobre todo para los que el próximo domingo hacen la SELÉNIKA.
Yo también intentaré ir, aunque no se si hacer un Turó una semana antes de la Selenika será mucho... de momento apuntarme _________________ BTTeros --> http://foro.btteros.com
Visita mi blog --> www.InKiLiNo.com
Todas las horas son GMT + 2 Horas Ir a página 1, 2, 3 ... 11, 12, 13Siguiente
Página 1 de 13
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro