|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
keoki ***
|
Publicado: Sab 03 Ago, 2013 10:36 pm Asunto: Salidita Dominguera -- Estrenamos Agosto :-) |
|
|
A las 7:00 en la B-20
a las 7:15 en cruce del río a los minerales
a las 8:00 en la plaza
y a las 8:10 en la cruz de Sant Geroni
El resto es un incógnita.
- Klein
- Martin
- Gordi
- Anzony
- Gordi
- ... _________________ "Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Dom 04 Ago, 2013 10:55 pm Asunto: |
|
|
No havia mirat el fòrum, pensava que la sortida seria a les 7:30 a la Plaça. He arribat tard (m'he adormit) i quan omplia aigua he vist en Gordi que arribava. Hem pujat a la creu i allà hem fet una foto de grup:
A l'arbre del Dipòsit, la foto oficial, una mica borrosa, amb l'oncle del Klein i el Tonio, que s'ens ha afegit i ens ha fet de guia:
En Martin a anat a la platja i nosaltres hem pujat per la vinya i els Trencapedres II han començat a baixar i baixar
Al Dolmen de Castellruf
Amb l'Hèctor, que s'ens havia afegit
Hem anat per corriol a Can Girona i hem pujat per la pista del Mirador per anar per corriol a la Font de la Mercè
Hem tornat enrere per pujar pel corriol de l'Scott, que ja és ciclable tot i que hi ha tres o quatre arbres tombats. En aquest els petits hem passat, als alts els ha costat més
En Klein s'ha tornat addicte a les punxes dels esbarzers. Quan en veu un, s'hi tira de cap
Per tornar a casa, hem pujat pel corriol del Salva i per la variant hem anat a la pista del Dolmen de Can Gurri. D'aquí hem anat a Alella per la baixada de la Trinxaprehicabri. A Badalona hem trobat al Btv, que alguns es pensaven que era un ens virtual
Jo no he passat per la Maca, he pujat a casa pel Tanatori. Allà se m'ha posat la cadena entre els pinyons i els radis. Canviant i girant la roda, l'he posat bé però no girava. I és que s'ha quedat així, amb un radi per dins d'una baula. Suposo que el radi estaria trencat i s'ha posat a dintre, mira que és difícil però així estava. Per treure'l l'he hagut de doblegar ben doblegat
Miraré de posar el vídeo "Trencapedres" com més aviat millor. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
anzony *
|
Publicado: Lun 05 Ago, 2013 11:47 am Asunto: |
|
|
Molt xules les fotos Pere i encantat de coneixe't. M'ho vaig passar molt bè, tot i que pujant aquells corriols vaig patir massa, però als de baixada m'ho vaig pasar pipa!! A veure si em poso en forma (però ja serà després de vacacances ). |
|
|
|
keoki ***
|
Publicado: Lun 05 Ago, 2013 11:55 am Asunto: |
|
|
Va ser una sortida molt divertida. Els mes matiners, Martín, Klein i jo mateix, vam pujar primer pels minerals fins al Poblat Ibèric i després vam baixar per la trialera de ¿la Valla?. A la creu de Sant Jeroni ens vam trobar amb els companys que sortien des de la plaça: Gordi, Pere, Anzony y Tito.
La pujada fins al diposit va ser dureta, la calor era molt angoixant. Tot pujant ens vam trobar a Tonio, que ens va fer pujar a ritme alegre. Alguns ja feien figa, però poc a poc vam arribar al dipòsit. A dalt ens vam "afotar" i el Martin es va retirar, avui li tocava platja
La resta continuem fins al Seminari a recollir aigua i el Tonio anava maquinant per on portar-nos per fer-nos suar de valent. Vam pujar a 9 pins i les Vinyes. A partir allà va començar lo divertir, entre el Tonio i el Pere ens van passejar per l'ombra buscant corriols i ombra. Vam passar per molts dels corriols del "Nicolas"
Poc a poc van passar els kms i les hores, així que vam girar cua i vam tornar lo més recte possible per una pista que ens va dur directes a Alella i tornem a casa per la platja. Uns cap a casa, altres a buscar el pollastre, altres a la maca i el Pere que no en tenia prou, a fer un "Tub".
Finalment van sortir:
- 48.6km
- 1,585m
- 04:15:10 en moviment
- 02:45:30 de xerrar i riure Toda una Salida Dominguera !!!
TRACK SALIDITA DOMINGUERA 04/08/13 _________________ "Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi |
|
|
|
martin ***
Registrado: 20 Mar 2010 Mensajes: 761 Ubicación: Montcada i Reixac (Can Cuyas)
|
Publicado: Lun 05 Ago, 2013 6:14 pm Asunto: |
|
|
Cawenla... a ver si el próximo domingo se nubla!!! _________________ Cuando se mira hacia atras, es que se empieza a estar cansado. |
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|