Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@
|
|
|
|
pujaremcomamics **
|
Publicado: Sab 04 Ene, 2014 1:37 am Asunto: |
|
|
Si t'haguessis decidit una mica abans jo m'ahuria apuntat. Al final he quedat per fer carretera.
A veure si coincidim algun dia; Tranquil ja tinc asumit lo de la Transalp i no et donaré la pallissa. |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Sab 04 Ene, 2014 9:05 am Asunto: |
|
|
Jordi, em pots "apallissar" sempre que vulguis.
Si no treballo -un de cada sis caps de setmana més o menys- normalment surto sol dissabte i/o diumenge en BTT o corrent i ho combino amb passejades amb la Margarida. Em puc adaptar si no he fet plans.
Intentaré proposar alguna sortida amb temps, però no sóc massa organitzat i sempre se'm tira a sobre i el divendres encara no he fet res. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
linneo49 ****
Registrado: 21 May 2008 Mensajes: 1009 Ubicación: pedaleando pe-pedaleando
|
Publicado: Sab 04 Ene, 2014 9:15 am Asunto: |
|
|
Pere, si vols demà diumenge quedem per fer una volta en Btt. _________________ El lobo siempre será malo si sólo escuchamos a caperucita. |
|
|
|
Pino ****
|
Publicado: Sab 04 Ene, 2014 4:37 pm Asunto: |
|
|
Mi idea es hacer carretera todo el mes de Enero (la he tenido olvidada del 22-9 al 22-12) ya que pienso que me irá bien para coger fondo para la temporada.
No obstante mañana igual tengo visita en casa y tengo que volver antes, así que sí así fuese os acompañaría un ratito si no os importa.
_________________ No es tan fiero el león como lo pintan. |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Sab 04 Ene, 2014 6:44 pm Asunto: |
|
|
Ahir vaig dir que si no hi havia ningú sortiria a córrer, però com que quan m'he llevat em feia molt mal el dit gros d'un dels peus (coses de l'edat), he decidit anar en BTT. Demà si no em fa mal sortiré primer a córrer (unes dues horetes, més o menys) i sobre les 10 aniré a passejar amb la Margarida pels voltants, ja he quedat amb ella.
Avui m'he trobat en Joan Bellés (ja ho he posat en el post de la Transalp, és l'amic d'en Pere Garcia que ens va fer màgia a la Silvestrada de fa dos anys) i com que estava sol i una mica avorrit m'he afegit al seu grup. Déu n'hi do com corren... i com mengen: s'han pegat un esmorzar que et manté dret uns quants dies. En fi, que m'ho he passat molt bé i he tornat a casa ben satisfet. No he fet tants km com volia (l'aturada per esmorzar ha estat important) però la bona companyia ho ha compensat del tot. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
linneo49 ****
Registrado: 21 May 2008 Mensajes: 1009 Ubicación: pedaleando pe-pedaleando
|
Publicado: Sab 04 Ene, 2014 7:20 pm Asunto: |
|
|
La setmana passada vaig estar amb en Joan Bellés ,també és del Bétulo i li vaig comentar el tema de la TransAlp i es va engrescar.
Si demà no surts en Btt buscaré alternatives, flaca, Btt ?
Ara això funciona així. _________________ El lobo siempre será malo si sólo escuchamos a caperucita. |
|
|
|
Pino ****
|
Publicado: Sab 04 Ene, 2014 9:29 pm Asunto: |
|
|
Finalmente no tengo visita mañana, sino pasado. ¡Es que no me entero de ná !!!!
Saldré en flaca entonces.
Linneo, ya sabes quienes vamos y ya sabes que tienes las puertas de La Perla abiertas de par en par. En principio para mañana saldríamos, Manolito, Monty, Albert, Josep, LasDoceyDiez y alguno más vendrá.
Pot ser ara convé més fer pla i Nacional, tot i que sigui avorridota........ I no soc Mestre!!!.....como diría Manolito.
Tu mismo !!!
_________________ No es tan fiero el león como lo pintan. |
|
|
|
|