|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@
|
Publicado: Jue 16 Jul, 2015 10:01 pm Asunto: Parpers |
|
|
Avui hem sortit l'Andrés i un servidor. En Digi i en JFR han estat baixa d'última hora per petits problemes que espero no els impediran ciclar en els propers dies.
Ens hem trobat a les 7:15 a la N II, just on surt la carretera de la Conreria i hem anat tirant amb tranquil·litat fins la pujadeta del Coll de Parpers, que gairebé hem fet sense adonar-nos-en, ja que estàvem ben distrets parlant de les nostres coses, que en teníem moltes per dir i recordar després de tants anys de sortides i de força temps de no coincidir.
La tornada l'hem fet per la carretera de la Roca, on hem anat una mica més per feina, rodant força ràpid.
A Montcada ens hem separat, l'Andrés ha passat pel riu i jo he pujat per la Vallensana i per la Conreria fins al trencant de Tiana. A les 10 (tocades) ja era a casa i he pogut treballar una mica.
Anirem fent més sortides d'aquestes i intentarem posar-ho amb una mica de temps aquí al fòrum per si algú s'hi vol afegir. Aquesta d'avui no la vam penjar ja que ho vam decidir ahir mateix a la nit.
Que quedi clar que sempre s'espera a tothom i que el ritme s'adapta al de qui va més malament, que per això són sortides en grup.
Una de les coses de les que hem parlat en la sortida i que l'Andrés m'ha fet veure és un misteri que plana sobre Bttbadalona: COM I QUAN ENTRENA EN SONIC?
A veure si algú sap com resoldre aquest gran enigma del BTT, flaka i running. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
keoki ***
|
Publicado: Vie 17 Jul, 2015 11:35 am Asunto: Re: Parpers |
|
|
Pere escribió: | COM I QUAN ENTRENA EN SONIC?
A veure si algú sap com resoldre aquest gran enigma del BTT, flaka i running. |
¿Compex? ¿Es professional? ¿No es d'aquest mon? ¿Es un androide?
Que sàpigues que aquesta pregunta ens la fem molt a BttBadalona.
Jo també faig sortidetes, però no puc planificar res. Quan tinc tres horetes mi llanço a pedalejar. Pot ser aquesta tarda o demà... _________________ "Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi |
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|