Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
XAVI5 **
|
Publicado: Mar 26 Jun, 2007 8:30 pm Asunto: Que tal companys |
|
|
Hola companys com va tot , jo estic entrenant per a veure si algun dia puc venir amb vosaltres, aquest disabte vaig sortir fins a sant mateu pujant per las z de avans d'arribar a nou pins una pujada bastant dura pero a poc a poc vaig arribar a pujar , despres vaig anar fins a sant mateu seguint un recorregut que em vaig baixar de la pagina pero despres per baixar seguint la ruta era una mica complicada per no dir que per baixar tot allo s`ha d'estar una mica pillat per fotres per alla sense posar el cos a terra una mica complicat total vaig baixar de la bici i na tirant, total vaig fer 46 kilometres amb un desnivell acumulat de 1100 metres força be pero a mi m'agradaria saber si hi ha alguna ruta que sigui 100% per anar amb bici i sigui + o - o una mica mes de desnivell per anar millorant, total 4 hores a sobre la bici força be , be espero que algu em dongui una bona ruta i fins aviat. |
|
|
|
JFR \*/
|
Publicado: Mar 26 Jun, 2007 9:18 pm Asunto: |
|
|
homa xavi ya creia que het avias retirat ya veig que progresas rapidament
si vols una ruta 100 x100 ciclable cuan arribis al cruce de san mateu tira recta i continua hasta la ROCA DEN TONI despues dons mitja volta y baixa per una pista molt ampla que baixa fins a vilasar de dalt y fins la platja despues paseig maritim a mira unas cuantas y cap a casa
y si no ya saps a las 8 a la plaza |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Mar 26 Jun, 2007 10:58 pm Asunto: |
|
|
Si has pujat les zetes vol dir que estàs força bé: no són fàcils. Un cop a dalt pots pujar per la vinya fins a dalt del Turó de'n Galzeran: és força divertit i no molt complicat.
Jo molts dies vaig d'aquí a l'altre vigia (el B, el de sobre del Dipòsit) i baixo a la Font del Cul per un corriol força assequible -no baixo gens bé i hi passo fent alguns trams a peu- i segueixo avall fins arribar a la pista que porta a Can Torrents i d'allà torno a pujar cap al Vigia B. La pujada és dura i llarga, més que les zetes, ja ho veuràs. Jo baixo cap a la Vallençana per una trialera també força fàcil que surt a la dreta una mica abans d'arribar a dalt del Vigia i per on pots anar també al poblat de la Malesa. Pots passar-hi o baixar per la pista del Dipòsit. D'allà pots baixar fins a la Creu d'en Sagarra i pujar a les ermites, baixar a Montcada per una trialera força assequible....
Hi ha moltes possiblilitats sense moure´t massa lluny de casa. Es tracta d'anar provant camins. |
|
|
|
XAVI5 **
|
Publicado: Mie 27 Jun, 2007 6:29 pm Asunto: |
|
|
jo no em retiro el que tinc que fer es anar cada vegada mes rapid pq estic segur que jo no podria aguantar el vostre ritme i per venir a fer nosa millor segueixo entrenant i algun dia ja probare pero no descarto venir algun dia abans d'agost pero sino ja ens veurem al diposit algun dissabte.
moltes gracies per dirme per on tinc que anar |
|
|
|
|