Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
SCOTT ****
|
Publicado: Dom 20 May, 2007 5:40 pm Asunto: El cabrerés |
|
|
Avui en Furinyaca i jo hem anat a la cursa del Cabrerés. Hem quedat a les 5:30h i cap a Santa Mº de Corcó. A les 7:30 començavem a pedalar amb una miqueta de pluja, després un sol espectacular. Era la meva primera participació i no m'ha semblat gaire divertida, molta carretera, molta pista i pocs corriols, i a més, molt descompostos. El millor les vistes de la plana de Vic, a primera hora del matí amb boira, i del pirineu, encara amb algo de neu. Després de cinc hores tornavem a ser a L'esquirol, on hem pogut gaudir de les diferents carpes de venda i del refrigeri així com d'algún conegut de Badalona. Tot perfecte i a les 15h a casa.
Aqui van algunes fotos.
Primer abituallament
En Furinyaca i l'SCOTT amb els penyasegats tipics de Collsacabra
Amb el Pirineu al fons
En Furi amb el Montseny al fons
A l'arribada
Adéu
La meva esquena, després de 59Km, una mica dolorida, però amb uns estiraments, arreglat. _________________ Fins aviat!!
SCOTT
Ultima edición por SCOTT el Lun 21 May, 2007 9:57 am, editado 1 vez |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Dom 20 May, 2007 6:08 pm Asunto: |
|
|
Diesel, records de l'Olaf de BarnaPower. L'hem trobat a la cursa. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Dom 20 May, 2007 6:52 pm Asunto: un plaer veure't a sobre de la bici |
|
|
una alegria veure't a sobre de la bici!!
sbk |
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Dom 20 May, 2007 6:58 pm Asunto: |
|
|
Que raro se me hace leer que no resulta divertido el recorrido del Cabrerés. A lo peor lo han cambiado radicalmente, pues a mi siempre me ha gustado. Lo que no estoy dispuesto a soportar son las grandes colas que se formaban.
Como dice Silvester, me alegro que estés de nuevo sobre la bici. _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
|
|
|
|
fury ***
|
Publicado: Dom 20 May, 2007 7:44 pm Asunto: |
|
|
Diesel, para que te situes, este año el cabrerés ha sido el recorrido al reves de todos los años con lo cual las grandes subidas de otros años por pista y asfalto este año han sido de bajada, la butifarra ha sido en Tavertet no en Rupit como otros años.
La bajada final ancha y de piedra la han dejado en la mitad desviandola hacia la izquierda por unos senderos muy secos y de piedra muy suelta con lo cual no bajabas agusto.
Es mi tercer cabreres y me ha decepcionado un poco en comparacion a los otros años eso si, ha sido mas suave el recorrido y los paisajes excepcionales. _________________ "Los valientes solo tienen miedo del contrario...
los cobardes,de su propio fracaso..."
[img:879c33f4e5]http://www.reglette-signature.info/reglettes200910/reglette-10-12-25-10085-3978-99.png[/img:879c33f4e5] |
|
|
|
fury ***
|
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Dom 20 May, 2007 11:00 pm Asunto: |
|
|
Gràcies nois, ha costat però ja soc sobre la bici de nou. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Dom 20 May, 2007 11:05 pm Asunto: |
|
|
Ara fes bondat i cuida't.
Hi ha temps per a tot. |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Dom 20 May, 2007 11:13 pm Asunto: |
|
|
Furinyaca vull veure les teves fotikis _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
fury ***
|
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Lun 21 May, 2007 9:13 pm Asunto: |
|
|
furinyaca escribió: | scott perdona lo de las fotos pero no se como co....o se hace, ruego explicacion, gracias |
Bueno, va.........
Clica el link http://load.imageshack.us/
Carregues la foto i copíes la ruta que et sortirà.
Una vegada al fòrum enganxes la ruta copiada anteriorment i ja està. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
fury ***
|
|
|
|
|