Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@
|
Publicado: Dom 12 Ago, 2007 12:30 pm Asunto: Ja han tancat la Vinya |
|
|
Avui estava pujant als 9 Pins i m'he trobat un company dels Saltamarges que m'ha dit que ja havien tancat el pas a la Vinya. En arribar als 9 Pins he vist el filat, però es podia pujar. Ho he anat fent, però a dalt al Turó el camí està tancat. No sé si durarà gaire, potser algú hi posarà remei, però de moment no es pot passar. |
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Lun 13 Ago, 2007 1:15 pm Asunto: |
|
|
Aunque se veia venir, yo llegué a pensar que se habían olvidado del tema pero ya veo que no. Esperemos que no sea definitivo pues pienso que hay derecho de paso, aunque vaya uste a saber que negocios tendrán los dueños con las administraciones ... _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
|
|
|
|
Andres ***
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 977 Ubicación: Tratando de subir el deposito!
|
Publicado: Lun 13 Ago, 2007 7:55 pm Asunto: |
|
|
Yo siempre pensé que siendo GR no podian cerrar el paso, o que al menos cabia la posibilidad de dejar una valla con cerrojo para poder cerrarla a tu paso.
En finn
|
|
Pere @@
|
Publicado: Lun 13 Ago, 2007 8:30 pm Asunto: |
|
|
No han tancat el GR, han posat filat fins a dalt del Turó d'en Galzeran (Vigia Alfa). Encara es pot pujar passant per la vinya, però a dalt et trobes que està tancat i has de donar la volta i baixar per on has pujat.
A la dreta (baixant en direcció Alella) del GR ahir encara no havíen posat el filat quan vaig passar, però sembla que ho faran. I em temo, tal com van posat els pals, que tancaran l'entrada del corriol que baixa de dalt de la carena, on hi ha la casa amb pista de tennis. |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Mar 14 Ago, 2007 9:58 am Asunto: |
|
|
jo conec l'amo de la vinya i m'ha dit que la tancarà encare més,,, si es que li preneu tot el RAÏM,, o norrrrrrrrrrrr??????? _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Mar 14 Ago, 2007 1:46 pm Asunto: |
|
|
Jo norrrrrrrrrr: sóc nét i gendre de pagesos. |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Jue 16 Ago, 2007 2:40 pm Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Jo norrrrrrrrrr: sóc nét i gendre de pagesos. |
per això conrees la Maria,, de pas felicitar-la, ahir era el seu sant, oi????? _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
|