Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
SCOTT ****
|
Publicado: Vie 15 Jun, 2007 10:10 am Asunto: Això està molt parat, no? |
|
|
Després de la intensitat ve la calma, es nota, el fòrum està molt parat.
No fareu cap sortideta aquest cap de setmana? En JFr va a la Gòsol-Berga, en Roby i Drope a fer una Duatló, i els demés? no ens fareu gaudir de les vostres sortidetes per la serralada de Marina? penseu que molts volem però noi, no podem......
_________________ Fins aviat!!
SCOTT
Ultima edición por SCOTT el Vie 15 Jun, 2007 2:13 pm, editado 1 vez |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Vie 15 Jun, 2007 12:20 pm Asunto: |
|
|
dissabte treballo
a ver esos domingueros!! furi, +bici,pere, cuñaos
qué propuestas hay?
sbk |
|
|
|
Diesel Moderador
|
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Vie 15 Jun, 2007 1:35 pm Asunto: |
|
|
molaría ir con la élite pero mi BP caduca a las 11h
que vaya bien por el Suin
sbk |
|
|
|
Andres ***
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 977 Ubicación: Tratando de subir el deposito!
|
Publicado: Vie 15 Jun, 2007 3:10 pm Asunto: |
|
|
Yo salgo todos los sabados, llueva caiga granizo o que sus vayais al puigmal _________________
Mis rutas en bicicleta.
|
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Sab 16 Jun, 2007 3:51 pm Asunto: |
|
|
Andres escribió: | Yo salgo todos los sabados, llueva caiga granizo o que sus vayais al puigmal |
Andrés, jo crec que els mals em venen des de que vam sortir els dos sols a finals d'Abril, no creus? Algo me hiciste....... _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Sab 16 Jun, 2007 4:24 pm Asunto: |
|
|
Diumenge ho tinc força difícil ja que m'espera un dinar en família (pares, germà, cunyada, nebots).... |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Dom 17 Jun, 2007 9:27 pm Asunto: |
|
|
Per païr el dinar (la meva mare diu que estic sec corsecat i em fa menjar per tres) he anat amb la meva filla gran a donar una volta fins Alella pel Camí del Mig i tornada pel Camí de Baix i Can Roca. En total uns 12 km. Ja ho sospitava, però avui he vist que tinc una filla ciclista. Puja molt, baixa sense por -no com el seu pare- i no es cansa gaire, tenint en compte que feia gairebé dos anys que no tocava la bici i no fa cap esport. Només que s'entrenés una mica ens faria treure la llengua al seu darrera. |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Lun 18 Jun, 2007 10:51 am Asunto: |
|
|
Ara l'has de fer venir els caps de setmana amb nosaltres, en substitució de la Caro. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
fury ***
|
Publicado: Lun 18 Jun, 2007 8:46 pm Asunto: |
|
|
Me acabo de conectar, despues de una semana en el dique seco, pues he estado pintando en casa y lo he tenido todo desmontado incluso el ordenata y sobre todo la burra, por eso no te dije nada para el domingo silverste, pero ya he emprendido de nuevo la marcha y ya estoy para lo que querais los domingos.
Lo del Puigmal, bravisimo a todos y toda,impresionante, si aun existieran lo juglares u o trovadores irian por todos los pueblos cantando la hazaña, seguir asi que a alguna me apuntarè. DEU _________________ "Los valientes solo tienen miedo del contrario...
los cobardes,de su propio fracaso..."
[img:879c33f4e5]http://www.reglette-signature.info/reglettes200910/reglette-10-12-25-10085-3978-99.png[/img:879c33f4e5] |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Lun 18 Jun, 2007 10:01 pm Asunto: |
|
|
silvesterbike escribió: | dissabte treballo
a ver esos domingueros!! furi, +bici,pere, cuñaos
qué propuestas hay?
sbk |
també fas hores extraordinàries per comprar la vici (és un bici) de 6700?????? doncs jo el dissabte la aniré a comprar, les comprem junts i que ens facin descompta????? _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
|