Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
XAVI5 **
|
Publicado: Dom 13 May, 2012 6:13 pm Asunto: Rutes x la Cerdanya |
|
|
Doncs aprofitant q som de badalona i divendres teniem festa vam aprofitar el cap de setmana per disfrutar de la btt , aixi que divendres la familia va sortir a donar una volteta per Sanavastre hi ha una ruta molt maca per fer amb familia amb molts animals i un paisatge precios.
a la primera pujadeta ja es queixen tenen algu amb qui assemblar-se
ni la mama podia pujar el pobre marc li va costar una miqueta
mes endevant varem tenir que creuar el riu segre que baixaba a tope d'aigua per el desglaç de l'aigua de les muntanyes.
un pont molt bonic i es movia força
uns caballets, que es volien fer la foto amb la meritxell i en marc.
mes endevant vam tenir que fer mitja volta perque el cami estava tallat per un gran basal d'aigua si hagues hanat amb vosaltres segur q algu l'agues creuat.
creuant unaltre pont aquest una mica mes atrotinat.
i ja cap a casa amb els bp carregats per l'endema |
|
|
|
rapyd74 ***
|
Publicado: Dom 13 May, 2012 7:35 pm Asunto: |
|
|
Xavi, tu si que sabes!!!
... y yo te cojo la idea y me pongo ahora mismo a buscar esa ruta para copiartela con mi familia un finde de estos, jejeje!!
Saludos. _________________ Cuanto mas arriba subas...
...Mas trialeras podras bajar!!! |
|
|
|
XAVI5 **
|
Publicado: Lun 14 May, 2012 7:38 pm Asunto: |
|
|
rapyd74 escribió: | Xavi, tu si que sabes!!!
... y yo te cojo la idea y me pongo ahora mismo a buscar esa ruta para copiartela con mi familia un finde de estos, jejeje!!
Saludos. |
quan vulguis jo si vols t'acompanyo sempre que estigui per el camping sera un plaer. |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Lun 14 May, 2012 8:23 pm Asunto: |
|
|
quin pare!
aquests pedrots i quines pujades!
i si fas una ruta pels grans tampoc passa res
sbk |
|
|
|
XAVI5 **
|
Publicado: Lun 14 May, 2012 8:30 pm Asunto: |
|
|
Doncs disabte em vaig posar el despertador ben d'hora ben d'hora pero vaig donar mitja volta, volia ferr una ruteta una mica llarga pero al final,
em vaig conformar amb una curteta quin remei jo no tinc 15 hores com en Pere per fer una ruta encara q les tingues tampoc la faria.
La sortida desde el camping Solana del Segre.
direccio cap a Bellver de Cerdanya i començem a pujar es una pujada constant de quasi 15 kilometres per pista, molt entretinguda.
la hermita de Sant Serni de Coborriu
seguim pujant i passo per una de les moltes font d'aigua no clorada la font del capella.
mes amunt tinc que creuar un tub que fa de pont
arribo a la font de l'ingla tambe hi han unes barbacoes per fer brasa amb un merendero per pasar el dia
i a partir d'aqui la cosa es comença a empinar pero si u faig jo u pot fer tothom
i quasi a dalt de tot tenim el refugi del els Cortals de l'Ingla per fer nit, si volem fer una ruta llarga com en Pere.
quan paso el Coll de Pendis trobem un mirador amb una gran vista que al fons es veu el poble de Bellver de Cerdanya.
i baixan per pista quasi arribo al tunel del Cadi, al fons es veu Riu de Cerdanya.
i ja de tornada cap el camping paso per una cruilla on pasa la ruta dels segadors a veure si algun dia la puc fer.
i al camping ja tenia en Marc esperant per fer un banyet relaxant, encara que amb ell no hi ha relax.
aqui teniu el perfil poca cosa per vosaltres, que ultimament les feu gordes.
a veure si algun dia fem una bona ruta per alla dalt i depres fem una bona barbacoa.
fins aviat companys. |
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Lun 14 May, 2012 8:42 pm Asunto: |
|
|
Así me gusta combinación perfecta familia bici.
Disfruta de y con tus hijos, que se hacen grandes sin enterarte.
Por algún tramo de esa ruta he pasado haciendo el Camí dels Bons Homes. _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
|
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Mie 16 May, 2012 4:07 pm Asunto: |
|
|
Xavi, has dit el mateix que dic jo: a partir d'aqui la cosa es comença a empinar pero si u faig jo u pot fer tothom.
Només cal tenir temps; ara no és el teu moment. Quan els nens vagin a la seva en tindràs més. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
|