|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@
|
Publicado: Mar 03 Jul, 2007 1:56 pm Asunto: SERRA DEL CADÍ-MASSÍS DEL PEDRAFORCA |
|
|
Els de Tarragona no paren. Una sortida que sembla força maca està programada per al dia 28.
Si us interessa i no l' heu vist ja, aquí teniu el contacte:
http://btttarragona.phpbb24.com/viewtopic.php?t=533
Si podeu (BP, feina, salut) no us la deixeu perdre. |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Mar 03 Jul, 2007 4:25 pm Asunto: |
|
|
Aquesta si que és wuapa, però ni BP, ni feina, ni salut, sinó vacances a 1500Km del Pedraforca.
Aquesta l'hem de fer nosaltres a la tardor, o a l'estiu que ve.. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Mar 03 Jul, 2007 8:30 pm Asunto: |
|
|
Jo, si Déu vol, hi aniré el 28.
El grup és obert, s'admet gent.
Si la fem més tard o l'any vinent i tinc BP, salut i no tinc guàrdia, repetiré encantat de la vida. |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Mie 04 Jul, 2007 9:11 am Asunto: |
|
|
SCOTT escribió: | Aquesta si que és wuapa, però ni BP, ni feina, ni salut, sinó vacances a 1500Km del Pedraforca.
Aquesta l'hem de fer nosaltres a la tardor, o a l'estiu que ve.. O MAI |
A 1500 qms d'aquí només hi ha la presó d'alcatraç _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Mie 04 Jul, 2007 10:19 am Asunto: |
|
|
Btv escribió: | SCOTT escribió: | Aquesta si que és wuapa, però ni BP, ni feina, ni salut, sinó vacances a 1500Km del Pedraforca.
A 1500 qms d'aquí només hi ha la presó d'alcatraç |
T'has deixat un zero, Alcatraç està,suposo, a 15.000Km, jo vaig a 1500Km, a 13 hores en cotxe de Bcn. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Mie 04 Jul, 2007 11:50 am Asunto: |
|
|
SCOTT escribió: | Btv escribió: | SCOTT escribió: | Aquesta si que és wuapa, però ni BP, ni feina, ni salut, sinó vacances a 1500Km del Pedraforca.
A 1500 qms d'aquí només hi ha la presó d'alcatraç |
T'has deixat un zero, Alcatraç està,suposo, a 15.000Km, jo vaig a 1500Km, a 13 hores en cotxe de Bcn. |
perdona,`perdona xevi,, volia dir-te el talego del tren de media noxe. o expresso yo que sé,,,, i la santa espina?? o santa esquena??? tanta doble i mira com estàs, i en canvi jo estic fet un xínxol,, mira que te doy con el foco de _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|