Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
SCOTT ****
|
Publicado: Jue 05 Jul, 2007 10:36 am Asunto: Rock Shox Revelation 426 Vs Rock Shox Reba Team |
|
|
La meva Scott Genius Mc 50, porta una forquilla Rock Shox Recon 351 85-130mm de recorregut, i voldría saber que en penseu d'aquestes dues que us proposo, en el cas de canviarla.
La primera opció és la Rock Shox Revelation 426 de 100-130mm, amb u-turn i poploc opcional (la meva ja la porta, per tant es pot aprofitar), la segona opció és la Rock Shox Reba Team 85-115mm amb u-turn i poploc, també. Les dues són d'aire.
Amb quina de les dues opcions us quedaríeu?
Gràcies. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
kebasha -
|
Publicado: Sab 07 Jul, 2007 11:34 pm Asunto: |
|
|
Jo ara mateix porto la Revelation 426 U-Turn i abans portava la Reba, pero sense U-Turn i amb 100mm de recorregut (SL).
La Revelation es nota molt mes rígida que la Reba tot i que encara no li he trobat el punt d'ajust que a mi m'agrada.
Crec que la qüestió decisiva per fer la tria és el recorregut. Pensa si amb 115 mm tens prou o necessites els 130mm, doncs la diferència d'una forquilla a una altra, crec que volta pels 200 grams + o -
També crec que la Reba és una mica més barata.
Sort amb la tria i ja explicaràs.
Salutacions
_________________ ¡¡¡Esto es PABERNOS matao!!!, cobarde, ¡¡que eres más lento que una maratón de berberechos!!
|
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Lun 09 Jul, 2007 7:10 pm Asunto: |
|
|
Gràcies kebasha, crec que amb la relació 85-115 en tindria prou, amb la recon no he utilitzat tot el recorregut, per tant la tinc desaprofitada. Però m'interessa més saber això que expliques, duresa, posibilitats de parametritzar, etc.
Em fas referència de la Reba sl, voldría saber de la Reba Team, tot hi el que m'expliques em va força bé per fer-me una idea. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Lun 09 Jul, 2007 11:52 pm Asunto: |
|
|
Te vendo una Reba Sl con bloqueo al manillar por 300€ (Sin estrenar). _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
|
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Mie 11 Jul, 2007 1:49 pm Asunto: |
|
|
Diesel escribió: | Te vendo una Reba Sl con bloqueo al manillar por 300€ (Sin estrenar). |
No se, no se, la meva idea està entre aquestes dues que et dic. Ja et diré quelcom quan tingui més informació. ok? _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Lun 16 Jul, 2007 5:11 pm Asunto: |
|
|
Diesel escribió: | Te vendo una Reba Sl con bloqueo al manillar por 300€ (Sin estrenar). |
Gràcies Diesel, però m'he estat informant i he decidit quedar-me la revelation, però fins després de vacances..... res de res. Potser els models de la temporada que ve. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
|