Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@
|
|
|
|
Gordi65 \*/\*/
Registrado: 13 Jul 2008 Mensajes: 2182 Ubicación: Lloreda-Badalona
|
Publicado: Dom 21 Oct, 2012 10:06 am Asunto: |
|
|
Suerte Pere . _________________ EL BOSQUE SERIA MUY TRISTE SI SOLO CANTARAN LOS PAJAROS QUE MEJOR LO HACEN (BIKE Nº 236) |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Dom 21 Oct, 2012 6:30 pm Asunto: |
|
|
Doncs no m'he mullat, només unes gotes a Vallromanes, quan feia sol. I encara les he agraït, feia molta calor.
Estic passant el track al Track Maker, i després el passaré al wiki, Trigaré una mica ja que m'ho he d'instal·lar tot de nou: estreno disc dur i no tinc cap programa.
La ruta m'ha agradat molt. L'he feta caminant, però es pot fer en BTT perfectament, tenint en compte que hi ha un lloc amb dos o tres arbres caiguts que molesten una mica.
És molt corriolera, es passa per tots aquests corriols:
1.-El que puja de Can Senromà a la Cartoixa.
2.-El del cementiri del còlera. Per cert, ja a la pista que porta a les Zetes o a la Pista Carenera han obert una nova pista que ahir vaig fer en part en Btt i que promet força. Crec que baixa fins la riera, al peu de Tiana i hi ha diversos brancals. Queda pendent de seguir-la.
3.-El que porta de la pista que va cap Alella a Castellruf
4.-El que baixa en direcció a la pista que va a la font de la Mercè.
5.-El que porta a Can Girona.
6.-Un de nou, pel qual no havia passat mai, que va paral·lel i per sobre de la pista que va de Can Girona a la font de la Mercè i que baixa fins on surt el corriol de l'Scott.
7.-El corriol de l'Scott, força malmès però ja transitable
8.-El corriol d'en Salva (surt una mica més amunt de la font de Can Gurri i més avall del Dolmen)
9.-El de la Trinxa
10.-El de Can Cirera, aquest de pujada.
11.-El de l'Andrés
12.-El de Can Roca.
En total he fet 30 km deliciosos i he trigat unes 5 hores. M'ho he passat com un nen amb un pastís de xocolata. Ara mateix hi tornaria si no em fessin tan mal les cametes. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
Martirio ****
|
Publicado: Dom 21 Oct, 2012 8:24 pm Asunto: |
|
|
Ya estoy esperando ese track con impaciencia. a mi me gusta ir por sitios nuevos y aun tengo mucho que descubrir por estas montañas.
Buena ruta te has pegado. |
|
|
|
Pere @@
|
|
|
|
|