|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@

|
Publicado: Mar 08 Ene, 2013 4:30 pm Asunto: |
|
|
Exte, és bo que parlem de tot, no s'ha liat res.
No sempre es pot (o es vol, també és legítim sortir amb qui tu vols o amb qui tens més afinitat, només faltaria) penjar les sortides amb temps, no passa res. El que no hauria de passar és el contrari, que les sortides o es facin sempre a part o no es pengin, contra això penso que sí que cal que fem alguna cosa.
La feina que feu tu i els altres matinés de posar les sortides setmana rere setmana és molt important, és una molt bona via per a que entri gent nova al grup i ens dóna molt a tots. Els que treballem no hi podem ser i moltes vegades no hi fiquem cullerada però no deixem de mirar-les i seguir-les amb atenció... i una mica d'enveja, també t'ho haig de dir.
Així que a seguir passant-nos-ho bé, que és del que es tracta. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Mar 08 Ene, 2013 5:02 pm Asunto: |
|
|
Doncs jo penso que haurà estat un error, i si no ho estat tampoc li han donat
cap importància, per això no s'amaguen i pengen la sortida de forma molt normal.
De totes maneres penso que ara per ara hi han força nivells i la tendència és cada
dia fer mes "bestieses" (pels sensibles, grans rutes), seria bo poder classificar el tipus
de sortida i el nivell adeqüat,,,,, no sé què en penseu........ uns ja fa anys que estan caducats,
altres estan buscat la caducitat,, i llavors "els bojos" de les grans quilometrades  _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
lubrico -
|
Publicado: Mar 08 Ene, 2013 6:21 pm Asunto: |
|
|
Si eggggque Xavi eres un liante y mira que no invitarte a unas MAHOU 5 estrellas....que verguenzaaaa, despues de sufrir como sufrimos bajando por toooo lo piooorrr....  _________________ ante la duda gaaasss |
|
|
 |
Exteriores \*/

|
Publicado: Mar 08 Ene, 2013 8:50 pm Asunto: |
|
|
i dóna-li ...., mira que us agrada donar-li a la tecla.
No es va posar res al fòrum, perquè volíem anar a fer trialeres molt xungues i alguns no teniu el nivell adequat per baixar por lo pior, anem que alguns sou uns matats baixant .. jajajaja .., ala us agrada més així?. _________________
Punts de trobada |
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

|
Publicado: Mar 08 Ene, 2013 9:45 pm Asunto: |
|
|
Doncs quand vulguis et puc donar moltes lliçons, encare que hauran de ser
de radiologia,,,,, que n'aprenguis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
Exteriores \*/

|
Publicado: Mie 09 Ene, 2013 1:21 am Asunto: |
|
|
Btv escribió: | Doncs quand vulguis et puc donar moltes lliçons, encare que hauran de ser
de radiologia,,,,, que n'aprenguis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  |
No m'agrada gens la radiologia i menys els radiòlegs  _________________
Punts de trobada |
|
|
 |
Exteriores \*/

|
Publicado: Mie 09 Ene, 2013 5:38 pm Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Exte, és bo que parlem de tot, no s'ha liat res.
No sempre es pot (o es vol, també és legítim sortir amb qui tu vols o amb qui tens més afinitat, només faltaria) penjar les sortides amb temps, no passa res. El que no hauria de passar és el contrari, que les sortides o es facin sempre a part o no es pengin, contra això penso que sí que cal que fem alguna cosa.
La feina que feu tu i els altres matinés de posar les sortides setmana rere setmana és molt important, és una molt bona via per a que entri gent nova al grup i ens dóna molt a tots. Els que treballem no hi podem ser i moltes vegades no hi fiquem cullerada però no deixem de mirar-les i seguir-les amb atenció... i una mica d'enveja, també t'ho haig de dir.
Així que a seguir passant-nos-ho bé, que és del que es tracta. |
Això mateix penso jo Pere, jo surto per passar-m'ho bé, i la meva intenció és tenir un tracte cordial amb tots els integrants del BttBadalona, i per descomptat no buscar cap tipus de polèmica, estic en una etapa de la meva vida que vull estar tranquil i gaudir d'aquest magnífic esport i de les persones amb les que surto. Per descomptat que tots tenim les nostres preferències a l'hora de sortir amb bici, a més de tenir més afinitat amb uns companys, però això com bé dius, és una cosa natural. Però ja dic que la meva manera de ser, és tenir bon rotllo amb tots.
I a gaudir de la bici.. _________________
Punts de trobada |
|
|
 |
linneo49 ****

Registrado: 21 May 2008 Mensajes: 1009 Ubicación: pedaleando pe-pedaleando
|
Publicado: Mie 09 Ene, 2013 6:06 pm Asunto: |
|
|
El que diu l'Exte és cert, és un tio collonut.  _________________ El lobo siempre será malo si sólo escuchamos a caperucita. |
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

|
Publicado: Mie 09 Ene, 2013 6:08 pm Asunto: |
|
|
Exteriores escribió: | Pere escribió: | Exte, és bo que parlem de tot, no s'ha liat res.
Així que a seguir passant-nos-ho bé, que és del que es tracta. |
Això mateix penso jo Pere, jo surto per passar-m'ho bé, i la meva intenció és tenir un tracte cordial amb tots els integrants del BttBadalona, i per descomptat no buscar cap tipus de polèmica, estic en una etapa de la meva vida que vull estar tranquil i gaudir d'aquest magnífic esport i de les persones amb les que surto. Per descomptat que tots tenim les nostres preferències a l'hora de sortir amb bici, a més de tenir més afinitat amb uns companys, però això com bé dius, és una cosa natural. Però ja dic que la meva manera de ser, és tenir bon rotllo amb tots.
I a gaudir de la bici.. |
jo estic d'acord amb el Xevi,, jo faria la primera criba,, -els del madriles
-els del barça per un altre lloc
Però mai aniria amb gent de Salamandra jajajajaj
VOLEM GENT DE CLUB,,,,COMPROMESA AMB LA SERRALADA I LA MUSCULINA!!!!!11 _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
lubrico -
|
Publicado: Mie 09 Ene, 2013 6:10 pm Asunto: |
|
|
que va el Xavi es un mataooo y plora miques......  _________________ ante la duda gaaasss |
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|