Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
manolito ****
|
Publicado: Jue 24 Ene, 2013 11:11 pm Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Doncs mira, a mi un conegut m'havia dit que abans de fer l'exercici no és bo estirar, que s'havia de fer en acabar-lo. I no recordo qui, ja fa molt, també em va dir el que diu en Manolito.
Manolito: també fas classe de gim?
Ets com Nostre Senyor (o els Reis), tens el do de l'omnipresència. |
Si pagues et faig classe del que vulguis. Només cal que m'ho diguis un dia abans per tenir temps per preparar-m'ho. _________________ MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook |
|
|
|
manolito ****
|
Publicado: Jue 24 Ene, 2013 11:12 pm Asunto: |
|
|
silvesterbike escribió: | els futbolistes fem, fan, feiem estiraments abans de començar
i pobre del que no en fes, les lesions musculars eren fatals
el ciclisme crec que és un esport diferent però tsmbé s'haurà de preparar la musculatura per l'esforç... digo yo
sbk |
No crec que en Kubala, en Ramallets o en Di Stefano fesin estiraments. _________________ MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Vie 25 Ene, 2013 10:14 am Asunto: |
|
|
Las clases de EF con los nenes siempre las comenzaba con estiramientos.
Yo nunca los he hecho, ni antes ni después. _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
|
|
|
|
manolito ****
|
Publicado: Vie 25 Ene, 2013 11:07 am Asunto: |
|
|
Diesel escribió: | Las clases de EF con los nenes siempre las comenzaba con estiramientos.
Yo nunca los he hecho, ni antes ni después. |
Mis clases de gimnasia siempre las acabo con estiramientos, sirven para hablar. _________________ MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Vie 25 Ene, 2013 12:40 pm Asunto: |
|
|
manolito escribió: | silvesterbike escribió: | els futbolistes fem, fan, feiem estiraments abans de començar
el ciclisme crec que és un esport diferent però tsmbé s'haurà de preparar la musculatura per l'esforç... digo yo
sbk |
No crec que en Kubala, en Ramallets o en Di Stefano fesin estiraments. |
no ho sé, però et prometo que els 10.000tios que sortiran a jugar a fútbol aquest cap de setmana escalfaran TOTS
i que si un futbolista no estira es lesiona.
sbk |
|
|
|
manolito ****
|
Publicado: Vie 25 Ene, 2013 4:27 pm Asunto: |
|
|
silvesterbike escribió: | manolito escribió: | silvesterbike escribió: | els futbolistes fem, fan, feiem estiraments abans de començar
sbk |
No crec que en Kubala, en Ramallets o en Di Stefano fesin estiraments. |
no ho sé, però et prometo que els 10.000tios que sortiran a jugar a fútbol aquest cap de setmana escalfaran TOTS
i que si un futbolista no estira es lesiona.
sbk |
Escalfaran? o estiraran?
No m'ho crec.
Quan jo jugava (1ª divisió) no vag fer mai estiraments. _________________ MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
|
|
|
Roby ****
Registrado: 15 Dic 2004 Mensajes: 1091 Ubicación: Sobre la bici
|
|
|
|
Pere @@
|
|
|
|
Guillermo ***
|
Publicado: Sab 26 Ene, 2013 1:53 am Asunto: Estiramientos |
|
|
Bàsicament hi ha dos tipus d'estiraments: Els estiraments estàtics i els dinàmics, els estiraments estàtics (mantenir la posició durant un cert temps amb o sense ajuda) es realitzen al finalitzar un entrenament, partit, etcètera per normalitzar el to del múscul. També s'utilitzen abans de realitzar els estiraments dinàmics.
Els estiraments dinàmics (amb presència de moviment articular) s'utilitzen amb l'escalfament per tal d'augmentar la temperatura corporal o en sessions que tenen com a finalitat millorar l'amplitud de moviment (elasticitat i flexibilitat). No és aconsellable que es facin al finalitzar una sessió ja que amb el múscul fatigat hi ha risc de lesió.
( Esto lo escribe mi hijo Licenciado en INEF )
Lo que esta claro es que siempre hay que estirar aunque de nosotros somos pocos lo que lo practicamos.
Saludos |
|
|
|
manolito ****
|
Publicado: Sab 26 Ene, 2013 11:12 pm Asunto: |
|
|
Quan jo era jove no existia l'INEF (el foc feia poc que s'havia descobert), només hi havia dues carreres, alquímista i boticari, aquesta darrera la estava fent el Pere,
si no recordo malament, tenia un profe anomenat Hipócrates i el que vigilava el pati s'anomenava Galeno. _________________ MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Lun 28 Ene, 2013 8:21 pm Asunto: |
|
|
Bé,, sembleu polítics,,, collons!!!! però s'ha d'estirar? això s'ho
va inventar un sonat??? altres que varen jugar a primera i el
pobre Roby s'ha quedat amb les ganes,,, en fi la medicina xinesa
del manolito ha fracassattttttttttttttttt quina por em fa la resposta _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
martin ***
Registrado: 20 Mar 2010 Mensajes: 761 Ubicación: Montcada i Reixac (Can Cuyas)
|
Publicado: Jue 31 Ene, 2013 11:55 pm Asunto: |
|
|
keoki escribió: |
Respecto al procedimiento, esto es lo que hago yo:
1º Respiro hondo
2º Empleo 5 segundos para ir de la posición inicial a la posición de estiramiento (no hay que ser brusco)
3º En esta posición (estirando) estoy de 15" a 20" soltando el aire poco a poco (por la boca ). No menos de 15" que a todos nos aburre eso de estirar debes sentir una tensión que irá desapareciendo.
3º Finalizados estos 15" o 20" volver a la posición inicial empleando otros 5" (suaves...) y tomo aire de nuevo.
Repetir al gusto.
Se trata de ser suave estirando, no hay que ser bruto. Es un moneto TAI-CHI... |
Sigo el primer paso y bien...
El segundo de p..a m...e.
Pero en el tercero... esto ya cuesta!!!
Y en el ultimo no puedo levantarme poco a poco y lo hago de golpe. Que mareo!!!
Ahora entiendo lo del momento TAI-CHI...
Para el proximo dia me tomo antes unas y asi el momento sera mas CHI-TAI. _________________ Cuando se mira hacia atras, es que se empieza a estar cansado. |
|
|
|
martin ***
Registrado: 20 Mar 2010 Mensajes: 761 Ubicación: Montcada i Reixac (Can Cuyas)
|
Publicado: Jue 31 Ene, 2013 11:57 pm Asunto: |
|
|
Fuera bromas, yo estiro poco, quizas sea psicologico, pero cuando van las piernecicas cargaditas, estiro un poco y como que se encuentran mejor... _________________ Cuando se mira hacia atras, es que se empieza a estar cansado. |
|
|
|
|