Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
linneo49 ****
Registrado: 21 May 2008 Mensajes: 1009 Ubicación: pedaleando pe-pedaleando
|
Publicado: Vie 15 Mar, 2013 6:51 pm Asunto: Dissabte 16/03 a les 8 passeig per la serralada |
|
|
Algú s'apunta per fer una sortideta demà?
Fa dies que no agafo la Btt, pujo malament i baixo pitjor.
A les 8h? _________________ El lobo siempre será malo si sólo escuchamos a caperucita. |
|
|
|
linneo49 ****
|
Publicado: Vie 15 Mar, 2013 8:09 pm Asunto: |
|
|
Tinc entès que al tram que ja hi havia l'han ampliat, pot estar bé.
M'apunto. A les 7.30h a la plaça, portaré el cotxe (hi caben dos més amb bici) _________________ El lobo siempre será malo si sólo escuchamos a caperucita. |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Vie 15 Mar, 2013 9:16 pm Asunto: |
|
|
linneo49 escribió: | Tinc entès que al tram que ja hi havia l'han ampliat, pot estar bé.
M'apunto. A les 7.30h a la plaça, portaré el cotxe (hi caben dos més amb bici) |
m'he liat Jesús, que la de la llera és diumenge
quedem demà a la plaça a les 8 per fer serralada
ok tots??
sbk |
|
|
|
linneo49 ****
|
Publicado: Vie 15 Mar, 2013 9:56 pm Asunto: |
|
|
Ok ! _________________ El lobo siempre será malo si sólo escuchamos a caperucita. |
|
|
|
Pere @@
|
|
|
|
linneo49 ****
|
Publicado: Sab 16 Mar, 2013 7:00 pm Asunto: |
|
|
Sortida de les de sempre de BttBadalona.
Bon rotllo, senders variats i magnífica companya.
En Pere, Silvesterbike, Drope i una servidora em sortit de la plaça a les 8h, ja en marxa hem decidit anar cap el Castell de Burriac. El sherpa Pere s'ha encarregat de portar-nos per camins no habituals, un cop a Sant Mateu hem tingut la sort de trobar la ermita oberta i entrar-hi. El Sivester proposava un camí, en Pere l'enllaçava amb un altre i jo recordava una variant, així ens hem plantat al Burriac. Tornada per Montcabrer i a buscar la platja. Magnífic. _________________ El lobo siempre será malo si sólo escuchamos a caperucita. |
|
|
|
manolito ****
|
Publicado: Sab 16 Mar, 2013 9:26 pm Asunto: |
|
|
linneo49 escribió: | Sortida de les de sempre de BttBadalona.
Bon rotllo, senders variats i magnífica companya.
En Pere, Silvesterbike, Drope i una servidora em sortit de la plaça a les 8h, ja en marxa hem decidit anar cap el Castell de Burriac. El sherpa Pere s'ha encarregat de portar-nos per camins no habituals, un cop a Sant Mateu hem tingut la sort de trobar la ermita oberta i entrar-hi. El Sivester proposava un camí, en Pere l'enllaçava amb un altre i jo recordava una variant, així ens hem plantat al Burriac. Tornada per Montcabrer i a buscar la platja. Magnífic. |
I like it _________________ MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Dom 17 Mar, 2013 9:27 pm Asunto: |
|
|
que vivan los paseitos de Pere por la montaña descubriendo buenos y nuevos caminitos
que bé que ens ho pasem!!
sbk |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Dom 17 Mar, 2013 9:59 pm Asunto: |
|
|
Ens van sortir uns quants quilòmetres, de mica en mica vam anar fent, sense pauses ni presses excessives es pot fer molta via. Una sortida com les d'abans, sense massa guió previ, provant algun caminet més o menys bonic i intentant adaptar el recorregut a l'hora límit de tornada, que no va ser massa tard, al JFR no se li hauria passat l'arròs i Miss Lorzas hauria pogut fer un mos abans de dinar.
La fot del grup al Dipòsit: Drope, SIvesterbike, Pere Notre Dame i Linneo:
Al Seminari
Als 9 Pins Fixeu-vos que no sóc jo l'únic que parla, aquí parlem tots quatre alhora
Una "Variant Goldberg", amb alguns trams que són difícils de fer
Als extraterrestres, que Drope no coneixia. Érem tres Peres: Drope, San Pedrito Bendito (o del buen amor, no ho recordo mai) i jo mateix
Vam pujar a Sant Mateu per veure la nova màquina del Diesel, a veure quants mesos triga per trencar-la
L'ermita, que Drope encara no coneixia, estava oberta
Aquest nen ens va ensenyar la maqueta que havia fet el seu avi, amb la campana d'or i tot
Jesús, ho vaig provar
La font rajava poquet, mentre s'omplien els bidons vam tenir temps de menjar i xerrar una mica
Per la trialera que surt de la cadena del Mas de Sant Mateu vam baixar fins el tobogan. Després de pujar a la Creu d'en Boquet vam passar a Cal Senyor i pel corriolet de la Trinxacadenes vam enllaçar amb la pista principal. Pel camí habitual vam atansar-nos al Castell
La pujada final està arreglada, només cal una mica de força i es pot arribar a les escales. Si algú vol comprovar-ho que ho digui, que hi tornarem: no vam fer fotos i ho hem de corregir.
Volíem anar a Montcabrer, però el temps passa i vam anar per feina, baixant a Cabrils i després a la platja. A la Torre de Montgat, preciosa, ens vam separar fins el proper dissabte quan començava a ploure tímidament
_________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
keoki ***
|
Publicado: Dom 17 Mar, 2013 10:04 pm Asunto: |
|
|
Molt bona sortida _________________ "Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi |
|
|
|
|