Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
SCOTT ****

|
Publicado: Mie 12 Dic, 2007 1:52 pm Asunto: "La pica" 1ª cursa Hivernal de Picamoixons. 20 Gen |
|
|
Els amics de BttTarragona organitzen el dia 20 de Gener de 2008, la 1ª cursa de Picamoixons "La Pica".
Deixo l'enllaç per veure de que es tracta i, si potser, animar-nos recolzant aquesta bona iniciativa, muntant una expedició BttBadalonina cap a terres tarragonines
http://www.btttarragona.com/Picamoixons/LaPicainici.htm
Preus per poder participar:
._fins el 11 de gener.......12€
._del 12-15 de gener.......15€
._del 17-18 de gener.......18€ _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Jue 20 Dic, 2007 10:01 pm Asunto: |
|
|
Jo tinc pensat anar-hi.....
obro llista per qui vulgui venir:
1.-SCOTT+calçotada _________________ Fins aviat!!
SCOTT
Ultima edición por SCOTT el Vie 21 Dic, 2007 12:41 am, editado 1 vez |
|
|
 |
Roby ****

Registrado: 15 Dic 2004 Mensajes: 1091 Ubicación: Sobre la bici
|
Publicado: Jue 20 Dic, 2007 10:10 pm Asunto: |
|
|
Seguint la filosofia del mestre, això de pagar tant... UNa altra cosa seria si fiquessin un preu més simbòlic... _________________ Hexacontento!!!
http://robesport.blogspot.com/ |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Jue 20 Dic, 2007 10:47 pm Asunto: |
|
|
Roby escribió: | Seguint la filosofia del mestre, això de pagar tant... UNa altra cosa seria si fiquessin un preu més simbòlic... |
Bé, però ho organitzen els amics de BttTarragona i és la primera edició, i crec que s'els hi ha de donar suport, per això hi vaig. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
Pere @@

|
Publicado: Vie 21 Dic, 2007 12:11 am Asunto: |
|
|
Jo no he anat mai a una pedalada ja que no m'agraden les aglomeracions, però a aquesta sí que m'hi apuntaré, per fer-la o bé per ajudar en el que calgui.
Si ens apuntem abans de l'11 de gener tampoc és tan cara, tot i que això del preu és molt relatiu ja que depèn del que et donen a canvi dels teus diners.
En aquesta penso que es menjarà molt bé, ja ho veureu. |
|
|
 |
Pep btttarragona.com -
|
Publicado: Vie 21 Dic, 2007 12:52 am Asunto: |
|
|
Moltes gràcies per posar la pedalada en el vostre fòrum...per cert fa temps que volia escriure i no ho podia fer...i avui, miracle!!!, crec que funcionarà de primera. Pere, moltes gràcies per fer l'estrena amb nosaltres..estem segurs que no us decepcionarem. Que us donarem??, doncs crec que moltes coses.., materials (aquestes són fàcils d'aconseguir, ja que sols es qüestió de diners) i de no tangibles (aquí ja es complica el tema, ja que hi ha molts factors per aconseguir un ambient agradable durant la pedalada)...ho intentarem, amb detalls com reunir previament al col·laboradors per tal que tinguin una correcta informació (tot i que cal tenir present que serà el primer any, i la informació és difícil de transmetre en unes hores a tots els col·laboradors, per més val una mica que gens) i també volem que rebeu alguna mostra d'agraïment de part dels organitzadors per la vostra participació...
Tindreu 3 avituallaments ben dotats (fins i tot, un amb brou calent) en ruta + el de inici (xocolatada) i final de la pedalada (aperitiu abans de dinar). Dorsal personalitzat, fotos, duxes, bosa de regals..hi ha despeses que no es veuen gaire, ambulància, tríptics, cartells, col·laboradors (n'hi haurà uns 50 que es mereixen el nostre reconeixament)...també cal dir que gràcies a tantes hores, enginy i il·lusions dipositades pels organitzadors i el suport econòmic dels esponsors i vostre..ens permetrà oferir-vos aquesta pedalada per un raonable preu de 12 euros (si es fa amb 7 dies d'anticipació)..que estic segur trobareu com una bona relació qualitat-preu.
Ànims, no dubteu, i apunteu-vos...teniu 2 rutes molt diferents tant tècnica com físicament, inclús conceptualment, ja que tenen 2 maneres d'¡entendre la bici molt diferents...la vermella i la blava...jeje. |
|
|
 |
BISONTE ***

|
Publicado: Vie 21 Dic, 2007 12:38 pm Asunto: Pues.... |
|
|
Aun es pronto para decir si voy o no pero me haria gracia ir, antes del 11 me decido, SUPONGO QUE EL RECORRIDO CORTO NO  |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Vie 21 Dic, 2007 12:48 pm Asunto: |
|
|
Pa quien le interese......jo avui (21-12-07) he fet la inscripció per la cursa vermella 12€ i per la calçotada 29€, per tant un ingrés de 41€.....  _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
BISONTE ***

|
Publicado: Vie 21 Dic, 2007 1:02 pm Asunto: |
|
|
SCOTT escribió: | Pa quien le interese......jo avui (21-12-07) he fet la inscripció per la cursa vermella 12€ i per la calçotada 29€, per tant un ingrés de 41€.....  |
No te pierdes una. Si voy yo también me quedaré a comer  |
|
|
 |
Esbik -

Registrado: 18 May 2007 Mensajes: 85 Ubicación: A los pies del Desierto
|
Publicado: Sab 22 Dic, 2007 10:20 pm Asunto: |
|
|
Anda que hay aquí!! interesante, voy a preparar la cena y vuelvo...  |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Dom 23 Dic, 2007 7:03 am Asunto: |
|
|
Esbik escribió: | Anda que hay aquí!! interesante, voy a preparar la cena y vuelvo...  |
Estas cenando todavia???????? _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
Esbik -

|
Publicado: Dom 23 Dic, 2007 11:41 pm Asunto: |
|
|
SCOTT escribió: | Esbik escribió: | Anda que hay aquí!! interesante, voy a preparar la cena y vuelvo...  |
Estas cenando todavia???????? |
es que soy un poco lenta cocinando jejeje.
Anoche me puse al día con la web de la PICA, pinta bien, aunque eso de solo 37Kms. y 1300 de acumulado no pinta nada bien
Estoy a la espera de que un grupo de amigos de Madrid me confirmen el fin de semana que vienen a rodar a nuestro "territorio", si no coincide con la Pica allí nos veremos
Como tenéis pensado ir? al día o a dormir allí el día antes?
Voy a ver que distancia tengo desde Benicasim hasta allí y ahora vuelvo......jejeje vuelvo de verdad  |
|
|
 |
Esbik -

|
Publicado: Lun 24 Dic, 2007 12:14 am Asunto: |
|
|
Dos horitas de carretera, madrugón al canto
Si al final no nos coincide con la visita de la penya de Madrid contar con dos mas para dar pedales y para la comida  |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Lun 24 Dic, 2007 12:23 am Asunto: |
|
|
Esbik escribió: | Como tenéis pensado ir? al día o a dormir allí el día antes?
|
Jo hi aniré i tornaré el mateix dia, de Barcelona només és 1h1/2. A veure si ens podem trobar per allà, una abraçada  _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
silvesterbike Moderador

|
Publicado: Dom 30 Dic, 2007 12:36 pm Asunto: |
|
|
hay alguna alternativa para sras. y niños?
o sea:
no levantarse a las 6
recorrido cultural mientras nosotros hacemos la carrera
esas cosas, ya sabéis...
sbk  |
|
|
 |
|