|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
schuhmacher -

|
Publicado: Mar 11 Mar, 2008 1:02 am Asunto: Sortida Rockie dissabte 8/3/8 |
|
|
Que tal Btteros??
primer agraïr al meu amic Andrés per convidar-me ha anar amb la seva colla de Badalona i despres a tots vosal3 per apart de voler-me fer caldo Jesus, lo bé que m'ho vaig pasa i tot lo 9 que vaig descobrir amb vosal3, moltes gràcies pel dia que em vau fer pasa de veritat...........
............ amb el vostre permis, tinc un blog que estic fen per això del Camino al Santi, que fare ara en 10 díes, i hi penjat un petit detall de la sortida del dissabte, desitjan us agradir el video, està en
http://www.elcaminoenbtt.blogspot.com
això és una pincellada al costat del vostre web, que us felicito!! La setmana que bé dijous vaig cap a Roncesvalles i d'allà cap al Santi, així que per la tornada espero repetir algun dissabte amb vosaltres...........
una abraçada, Francesc.
P.D: gràcies Xavi, pel comentari. |
|
|
 |
silvesterbike Moderador

|
Publicado: Mar 11 Mar, 2008 9:43 am Asunto: |
|
|
molt guapo el video
que vagi bé el camí company
sbk  |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Mar 11 Mar, 2008 2:24 pm Asunto: |
|
|
Ei company!! com ja et vaig dir, va ser un gust poder pedalar amb tu, ara només falta que tornis, ok? Apa doncs, fins la propera  _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
schuhmacher -

|
Publicado: Mie 12 Mar, 2008 12:17 am Asunto: |
|
|
SCOTT escribió: | Ei company!! com ja et vaig dir, va ser un gust poder pedalar amb tu, ara només falta que tornis, ok? Apa doncs, fins la propera  |
Scott, la barrita a última hora em va donar forces per fer les últimes trialeres al teu rebufo, eh???
No petiu que quan torni, vindre fort de cames i farem sortida........ i espero no tenir que baixar-me de la Btt, que el diesel em va possar a provar
Salu2, Schuhmacher |
|
|
 |
Diesel Moderador

|
Publicado: Mie 12 Mar, 2008 11:56 pm Asunto: |
|
|
Bienvenido al foro Francesc. No nos tengas en cuenta lo del sábado, que ha sido sin querer ...
Te esperamos de nuevo después de tu Camino. Que te vaya muy bien. _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
 |
|
|
 |
schuhmacher -

|
Publicado: Vie 14 Mar, 2008 6:05 pm Asunto: |
|
|
Diesel escribió: | Bienvenido al foro Francesc. No nos tengas en cuenta lo del sábado, que ha sido sin querer ...
Te esperamos de nuevo después de tu Camino. Que te vaya muy bien. |
Muchas gracias Jesus por la bienvenida y por desearme buen camino. Tranquilo, que no lo tengo en cuenta y cuando vuelva con las piernacas que traere, ya haremos antenas, las zetas, depositos y las trialeras que quieras,jajajjajaja......
........ un saludo y nos vemos a la vuelta fijo, porque me lo pase genial y tengo ganas de descubrir la serrelada vuestra.
P.D: donde puedo coger o tienes las fotos de aquella salida??? Buena semana santa a todos!!! _________________ el meu mon biker a http://www.elcaminoenbtt.blogspot.com |
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|