Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Digi ****

Registrado: 29 Jul 2007 Mensajes: 1094 Ubicación: Sta.Coloma Gramanet
|
|
|
 |
JFR \*/

|
Publicado: Dom 16 Mar, 2008 11:42 am Asunto: |
|
|
al final el sabado que haces
yo si estoy a la hora del arroz donde sea  _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11 |
|
|
 |
rapyd74 ***

|
Publicado: Dom 16 Mar, 2008 2:38 pm Asunto: |
|
|
Ostres!!! que fort que aneu!!! massa canya per mi
Digi!! la xurribikers comença al poliesportiu de san Vicent de Montalt, cuan la vaig fer vam deixar els cotxes allí mateix, n´hia molt de lloc per l´aparcament.
Pere, cuan tinguis un ratet per sortir aquesta setmana diguem alguna cosa y quedem per fer una de les nostres, jeje!! (aquesta gent ja em dona por i tot!! ). Tinc pendent una sortida amb el Paco Ramos de bttmania (molt suau, per anar xarrant,) pels seus dominis. podriem quedar tots tres per nar tranquil-lament, no com aquesta colla!! que van com en Fernando Alonso...
...i si no, quedem tu i jo, en alguna d´aquestas que surts per Tiana a fer un tomb, em dius on quedem i t´espero (ó m´esperas tu a mi ).
saluts.  _________________ Cuanto mas arriba subas...
...Mas trialeras podras bajar!!! |
|
|
 |
Pere @@

|
Publicado: Dom 16 Mar, 2008 4:03 pm Asunto: |
|
|
Aquests dies no tinc gaires festes, només el divendres i el dissabte. El divendres tinc una caminada amb gent de la Coral de Tiana i el dissabte penso que hauré de dinar amb els pares.
Entre setmana segurament sortiré una horeta al matí (8h) algun dia per fer el meu circuit habitual, potser una mica més, depèn de la feina penjada que tingui, però ho tinc força negre.
El meu "circuit habitual" és el de la Duatló de Tiana, si tinc temps faig el circuit més d'una vegada o bé pujo als 9 Pins per les "esses" i segueixo pujant per la vinya fins al Vigia del Turó d'en Galzeran. Baixo pel Sot d'en Miqueló. Trigo uns 55' per l'habitual i uns 40' més si faig l'altre.
Ultima edición por Pere el Dom 16 Mar, 2008 4:08 pm, editado 1 vez |
|
|
 |
Digi ****

Registrado: 29 Jul 2007 Mensajes: 1094 Ubicación: Sta.Coloma Gramanet
|
Publicado: Dom 16 Mar, 2008 4:07 pm Asunto: |
|
|
Jordi el sabado vamos a hacer la transcollserola.. son 85km saldremos a las 7h desde la plaza... pero la hora de llegada no te la puedo asegurar... porque igual se te pasa el arroz  _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
www.fotoelectronicaymas.com |
|
|
 |
rapyd74 ***

|
Publicado: Lun 17 Mar, 2008 12:12 am Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Aquests dies no tinc gaires festes, només el divendres i el dissabte. El divendres tinc una caminada amb gent de la Coral de Tiana i el dissabte penso que hauré de dinar amb els pares.
Entre setmana segurament sortiré una horeta al matí (8h) algun dia per fer el meu circuit habitual, potser una mica més, depèn de la feina penjada que tingui, però ho tinc força negre.
El meu "circuit habitual" és el de la Duatló de Tiana, si tinc temps faig el circuit més d'una vegada o bé pujo als 9 Pins per les "esses" i segueixo pujant per la vinya fins al Vigia del Turó d'en Galzeran. Baixo pel Sot d'en Miqueló. Trigo uns 55' per l'habitual i uns 40' més si faig l'altre. |
Doncs llavors millor si surto entre semana ja mirare de veuret, i si no tranquil, que n´hian mes dias!
Jo em dedicare a fer fondo de cames per aconseguir pujar el diposit algun cop amb aquesta gent, jajaja!! (que sempre em quedo al darrera!! ).
saluts.  _________________ Cuanto mas arriba subas...
...Mas trialeras podras bajar!!! |
|
|
 |
Pere @@

|
Publicado: Lun 17 Mar, 2008 12:29 am Asunto: |
|
|
Quan vam pujar al Vigia et vaig veure molt bé. Em sembla que no t'haurien d'esperar massa. |
|
|
 |
Andres ***

Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 977 Ubicación: Tratando de subir el deposito!
|
Publicado: Lun 17 Mar, 2008 12:45 am Asunto: |
|
|
Yo saldré un par de horitas como mucho el martes 18 a partir de 8:45 , ¿si a alguien le apetece,ya sabe?? _________________
Mis rutas en bicicleta.
|
|
|
 |
|