Publicado: Lun 05 May, 2008 12:15 pmAsunto: Sierra de Guadarrama - Maig 2008
Aquests dies de pont de l'1 de Maig els he passat amb els amics de BttMania per la Sierra de Guadarrama. Han estat quatre dies de rutes, visites turístiques per Madrid i Segòvia, tapes variades per Cercedilla, cochinillo a Revenga i finalment i per arrodonir l'estada, campionat del mon de MTB a la casa de campo de Madrid amb totes les estrelles ben a prop, Absalon, Hermida, etc.
Deixo l’enllaç on podreu veure les fotos, perfils i recorreguts de les tres rutes així com la de les visites culturals i les estones tant agradables (no hem parat de riure) que hem passat tots plegats.
Gràcies per fer-me passar uns dies tant i tant agradables.
Doncs si, estavem acabant la ruta, començo a baixar la trialera i de cop i volta noto un soroll estrany i com si s'em frenés la roda. Al frenar veig un pal que s'havia ficat per entre mig dels radis i s'avia atravessat i encallat amb els tirants, arrancant de cop 9 radis de la roda. Vaig haver de baixar, amb la companyia d'en Primo, gràcies, per pista fins al Poble de Valsaín.
El dia següent vaig poder fer la ruta gràcies en Primo, que va decidir a companyar a les famílies i em va poder deixar la roda del darrere. Quina sort tenir companys així!!! _________________ Fins aviat!!
SCOTT
Especials agraïments als fotògrafs: Andreu, Ferran, Rous i Scott ... sense la seva tasca res d'això s'haguès pogut muntar.
Recordeu que clicant al Link situat just sota el video podeu accedir a YouTube on teniu l'opció de veure'l en ALTA QUALITAT; val la pena
Esperem que us agradi _________________ " La única gente que me interesa es la que está loca, la gente que está loca por vivir, loca por hablar, loca por salvarse, con ganas de todo al mismo tiempo, la gente que nunca bosteza ni habla de lugares comunes ... ". Kerouac
Esperem que us agradi _________________ " La única gente que me interesa es la que está loca, la gente que está loca por vivir, loca por hablar, loca por salvarse, con ganas de todo al mismo tiempo, la gente que nunca bosteza ni habla de lugares comunes ... ". Kerouac
Agrair les fotos i videos de: Ferran, Xintu i Scott.
Ultima edición por chus el Sab 10 May, 2008 6:00 pm, editado 1 vez
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro