Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.

FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

15.06.08 Pedalada BTT a Canet de Mar

Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
SCOTT

MensajePublicado: Dom 08 Jun, 2008 10:41 pm    Asunto: 15.06.08 Pedalada BTT a Canet de Mar Responder citando

Diumenge 15.06.08, XIV Pedalada BTT a Canet de Mar.

Arrow Sortida: 9h

Arrow Lloc: davant la seu social del Club Ciclista Canet, Rial de mas Figuerola (polígon industrial)

Arrow Circuit: 22 quilòmetres per adults i un circuit infantil de 10 quilòmetres

Arrow Preu: 7 euros, menors de 10 anys gratuït. 2 avituallaments

Arrow Altres: Butifarra i beguda al final

Arrow Més info a: http://www.canetdemar.cat/document.php?id=4292

Arrow http://tempscanet.com/
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
SCOTT

MensajePublicado: Lun 09 Jun, 2008 8:23 pm    Asunto: Responder citando

Ja veuré si hi pujo, dissabte tinc el 3000 a les muntanyes de Prades. Durissima Rolling Eyes
SCOTT

MensajePublicado: Mar 17 Jun, 2008 1:44 pm    Asunto: Responder citando

Després de fer la 3000 de dissabte a l’Espluga de Francolí, diumenge, inconscient de mi, em vaig animar a pujar a Canet a fer, aquestes eren les intencions, la ruta llarga de la XIV pedalada de Canet.
No puc ser molt objectiu degut a la meva precària condició física, però només començar ja vaig notar que allò m'ho havia de prendre amb calma, amb molta calma. Així ho vaig fer, els primers 5km els vam fer pel poble, una manera d'estirar el grup mentre els qui no coneixien la població feien turisme (recordar que a Canet hi ha força arquitectura Modernista). Doncs això, al cap dels 5km, tornàvem a ser al mateix lloc, maleïa al pensador, mira que fer-me gastar energia d'aquella manera......vam començar a enllaçar corriols de puja i puja, ara dreta, ara esquerra fins anar a para a la pista que ens porta a la creu de Canet on hi havia el primer avituallament. Com ja he dit, era diumenge i els diumenges s’ha de prendre tot en calma. A l’avituallament em vaig apalancar amb el meu plàtan i la meva ampolla d’aigua i vaig estar uns 20 minuts de vida contemplativa, pensant si feia la ruta llarga o curta, allà era on s’havia de decidir. Vaig optar per fer la llarga. Agafo la pista a tota fava.........freno, entrem al corriol de la dreta que passa pel mig del bosc, va fent unes esses molt divertides......però ja se sap, després de gaudir......tornem-hi, un altre vegada a pujar per corriol, allò era massa exigent per com estava, però vaig arribar a la pista. Allà vaig decidir que ja en tenia prou, havia d’anar a buscar la ruta curta...je, je,je......aquella zona la conec bé.......vaig deixar l’indicador de la dreta per seguir per la pista fins a la creu un altre vegada. Els organitzadors ja estàvem desmuntant la paradeta de l’avituallament......quin fart de riure es van fer quan passava per allà dient.....LA CURTA ÉS PER AQUÍ, OI??!!!!! Doncs cap allà que vaig......i res cap avall que fa baixada.....però ingenu de mi, allò no era tot, ara tocava fer una ruta d’enllaç per corriols, tot de pujada, el meu cap em deia tira, puja......però les meves cames...ai les meves cames, recordava l’Stallone. Però va guanyar el cap.......ara ja ho tenia clar, allà on estava és per on passo habitualment quan faig rutes per Canet, ja sabia el que em quedava per fer. No quedava massa......la sorpresa va ser que quan arribava al polígon, ja amb la mentalitat pel terra i pensat que ja estava tot fet....apa.....un corriol de pujada súper exigent, ostres tu que vinc amb el plat gran..!!!!!! doncs res, un ratito a pie y otro caminando. Ara si una súper baixada i cartell d’ARRIBADA.......ja fa olor a botifarra!!!!! La pregunta del milió va ser ......quina ruta has fet, la curta o la llarga????? Ja, ja, ja ........al final vaig dir la curta tot i els 21km que marcava el GPS.
Bona ruta, millor si hagués estat en condicions, molta xafogor, Buff, begudes i botifarra i l’alegria de veure a l’Stefi.

SCOTT I Stefi (dreta) a l’arribada

Arrow Mes fotos a: http://www.tempscanet.com/imatges/fotos/pedalada2008canet/pedalada2008.html

Arrow Track a: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=149244
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro