|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Diesel Moderador

|
Publicado: Dom 08 Jun, 2008 11:01 pm Asunto: |
|
|
Ya veo que lo habéis pasado bien. M'alegro.
Scott, ves con cuidadito que ya has pagado el viaje de agosto ...
Silves, si me pasa el track pongo la referencia en la página. _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
 |
|
|
 |
silvesterbike Moderador

|
Publicado: Dom 08 Jun, 2008 11:02 pm Asunto: |
|
|
llàstima que no hagi vingut un fotògraf com deu mana.
Hem fet el que hem pogut!!
marchando el track
sbk  |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Dom 08 Jun, 2008 11:57 pm Asunto: |
|
|
silvesterbike escribió: | José Miguel sigue a Xavi i a Josep
sbk  |
Ei, ens estas dient, BURROS
 _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
silvesterjm **
|
Publicado: Lun 09 Jun, 2008 12:38 am Asunto: |
|
|
No home no!! eren dos poltres salvatges de pura raça pirenaica amb molt de pedigrí. Ara t'he de dir una cosa per més cabrioles que feien no queien mai, je,je,je o juas,juas,juas com diu l'Ice (repetxu,...). Espero que la caiguda no tingués més conseqüències en arribar a casa. Una abraçada i que et milloris. |
|
|
 |
silvesterbike Moderador

|
Publicado: Lun 09 Jun, 2008 9:11 am Asunto: |
|
|
he afegit a la crònica un parell de fotos fetes per Josep, que era l'únic que tenia temps de fer fotos mentre esperava
sbk  |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Lun 09 Jun, 2008 9:49 am Asunto: |
|
|
silvesterjm escribió: | Espero que la caiguda no tingués més conseqüències en arribar a casa. Una abraçada i que et milloris. |
Gràcies home...les conseqüències son una supuració estranya no molt agradable de veure, una inflamació de cavall i el pitjor de tot, no puc dormir fent la croqueta, o sigui donant voltes pel llit, fot un maaaaaal
En definitiva, res que no es curi fent quilometres amb la bici  _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Lun 09 Jun, 2008 9:52 am Asunto: |
|
|
Diesel escribió: | Scott, ves con cuidadito que ya has pagado el viaje de agosto ... |
Ja veus, deu ser que vaig "agarrotaooooo" pq després de pagar ja me l'he fotuda dues vegades, per sort una a cada costat.....a veure si en confondran amb un traveloooo...tinc els dos costat inflats i per darrere sembla que tingui cartutxeres...ja m'entens  _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Lun 09 Jun, 2008 9:53 am Asunto: |
|
|
silvesterbike escribió: | he afegit a la crònica un parell de fotos fetes per Josep, que era l'únic que tenia temps de fer fotos mentre esperava
sbk  |
Haurem de recollir diners per comprar un trípode no animal (tambien llamado ......) pel mòbil del tal SBK,, m'heu defraudat bastant, resulta que comenceu l'itinerari a Ribes i no aneu als Caçadors, si es que posen el penjoll amb totot tipus de butifarres i llangonisses,, uishhhhhhhhhhhhh que bones,,, ostres, que lluny està llavaneres.... aquest matí he fet el trajecte per anar a treballar, no sé si això de fer-ho cada dia........... encare que val la pena  _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Lun 09 Jun, 2008 10:04 am Asunto: |
|
|
Btv escribió: | ....ostres, que lluny està llavaneres.... aquest matí he fet el trajecte per anar a treballar, no sé si això de fer-ho cada dia........... encare que val la pena  |
Que vols dir....que has deixat de ser un BTV  _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Lun 09 Jun, 2008 1:55 pm Asunto: |
|
|
SCOTT escribió: | Btv escribió: | ....ostres, que lluny està llavaneres.... aquest matí he fet el trajecte per anar a treballar, no sé si això de fer-ho cada dia........... encare que val la pena  |
Que vols dir....que has deixat de ser un BTV  |
Xevi,això mai,, pense que encare hi treballo,, ja veus, he posat la web dels de canet, ténen moltes rutes amb GPSm per la "meva zona",, ostres i avui sant tornem'hi, ja veus demà un altre vegada a llevar-me aviat,,, m'has de mirar com pujar de llavaneres cap el santuari del corredor,, enga que yo mentero poko i mal
 _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|