Se puede variar el final, seria la traca definitiva, bajando de Coll de Mola no ir a Gosol y desviarse a Coll de Gosol, Monipol´, Tunel del Avi y pas Saldes. Sería unos 10km menos de carretera y subiriamos un poco la dificultan, no mucha.
Son muchas horas, vamos que sería todo el día tanto con variante como sin variante.
Publicado: Mie 02 Jul, 2008 10:25 pmAsunto:
Toni aquesta sortida la vam fer l'any passat uns quants de bttmania, btttarragona, de La Roca...
Pràcticament tot és per pista, tot i que alguna té força pedres; hi ha una baixada molt llarga, crec recordar que de 15 km; pujades molt fortes...
Vam tenir un dia molt calorós, que encara va fer la ruta més dura.
Jo vaig patir una mica en la segona pujada, potser per intentar anar massa ràpid. Després vaig anar sempre a ritme i regulant a 150 pulsacions i amb paciència no vaig tenir cap problema: es deixa fer força bé.
En Chus va fer una variant corriolera per baixar a Gósol, no massa complicat però amb algun salt, que a alguns els va alegrar força i va trencar la monotonia de tanta pista.
Publicado: Mie 02 Jul, 2008 11:36 pmAsunto:
Pere escribió:
A bttmania també hi ha crònica, fins i tot un vídeo amb una banda sonora molt recomanable. L'adreça és:
http://www.bttmania.org/forum/viewtopic.php?t=448
No sé si és correcta, és la que tinc apuntada però no la no puc comprovar ja que no puc entrar a bttmania.
Registrado: 17 Feb 2007 Mensajes: 319 Ubicación: Sant Joan Despí
Publicado: Mie 02 Jul, 2008 11:37 pmAsunto:
Ruta molt recomanable tal i com us indica Pere. Vigileu amb la calor ... la Volta al Cadí-Pedraforca es pot convertir, sense voler, en una "Chicharra Xtrem"
Aprofito l'avinentesa per penjar-vos un petit muntatge de l'edició 2007 organitzada per BttTarragona:
Salutacions, _________________ " La única gente que me interesa es la que está loca, la gente que está loca por vivir, loca por hablar, loca por salvarse, con ganas de todo al mismo tiempo, la gente que nunca bosteza ni habla de lugares comunes ... ". Kerouac
Publicado: Jue 03 Jul, 2008 9:51 pmAsunto:
yo tambien voy,aunque se me pase el arroz _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro