|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Domènec -
|
Publicado: Mie 09 Jul, 2008 1:10 am Asunto: 19 DE JULIOL 2008 Falcons-Bttbadalona-Bttmania. |
|
|
Hola Diesel i companys bttbadalonins !!
Obro tema, per començar a plantejar i planificar la trobada del dissabte dia 19 de juliol de Falcons-Bttbadalona-Bttmania pel Vallès Occidental.
La trobada serà de tot el dia i proposem fer dues rutes. Ruta “A” que serà la llarga amb un bon desnivell i la ruta “B” serà una ruta mes curta i amb un desnivell mes suau per que pugui participar-hi tothom ( amb un nivell mínim ) i gaudir d'una volta pel Vallès. Les dues rutes son circulars amb sortida i arribada a Falcons, que farem coincidir a l'hora de dinar a St. Sebastià de Montmajor.
Penjo un mapa amb el recorregut de la ruta “A” per que us feu una idea del recorregut. Hi ha un petit tram que he d'anar a investigar aquesta setmana. Intentaré d'enviar-vos el track definitiu un cop el tingui tot. Serà a partir de la setmana vinent.
El tema i el debat estan oberts. Mes endavant aniré afegint-hi mes informació, desnivell, quilometratge, horaris ........ Si teniu preguntes podeu fer-les, intentaré respondre el mes aviat possible.
La ruta “B” l'està treballant el Ramonillu i ell serà qui us donarà ells detalls.
Salutacions.
Domènec.
PD:
Podeu visitar els diferents fòrums de cada colla.
Falcons Sabadell:
http://grupmuntanya.mforos.com/229246/7717109-19-de-juliol-2008-falcons-bttmania-bttbadalona/
Bttmania:
http://www.bttmania.org/forum/viewtopic.php?p=5325#5325 |
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Mie 09 Jul, 2008 8:52 am Asunto: |
|
|
Benvingut al nostre fòrum Domènec.
Aquesta vegada jo no podré gaudir de la vostra companyia ni de la magnífica ruta. Tinc un genoll fotut i m'he de quedar inactiu una temporadeta. _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
|
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Mie 09 Jul, 2008 10:21 am Asunto: |
|
|
Benvingut al fòrum Domenec.....doncs si no hi ha res de nou el 19 vindrem a fer-vos una visita. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
ramonillu -
|
Publicado: Jue 10 Jul, 2008 8:33 pm Asunto: |
|
|
EP!!!!!!!
Un cop més em toca preparar el pla “B”. Cap “publema”, en un principi podria ser aquest:
Sortint de Sabadell en direcció a Castellar del Vallès pel riu per enfilar la pujada del vivers, pista fins el camp d’aviació, corriol fins la pista de Castellar del Vallès, travessem el poble i enfilem amunt fins el Puig de la Creu, (bé, fins a Coll Canyelles), seguim fins a tres pins, l’alzina i enfilem cap a Sant Sebastià de Montmajor, arribant-t’hi en baixada per asfalt.
Aquí esperem, o ens esperen els del grup “A” per fer un mos tots junts.
La tornada la fem fins el Castell de Guanta pel mateix recorregut del grup “A”, agafem el camí de les escoles fins Castellar del Vallès i baixem fins Sabadell pel riu Ripoll (aviat tindrà peixos) i baixem triomfals pel centre fins a Falcons per fotre’ns el berenar sopar.
Qualsevol comentari, canvi o suggeriment serà ben rebut@.
Per cert, aquesta sortida és en teoria, apta per a tothom, de totes maneres degut a la meu infinit coneixement de la zona (xulo que soc) la podríem anar canviant sobre la marxa.
A reveure |
|
|
|
Domènec -
|
Publicado: Lun 14 Jul, 2008 11:37 am Asunto: |
|
|
Hola a Tothom.
Afegeixo una mica mes de informació a la trobada.
Trobada a la seu del club Falcons de Sabadell dissabte dia 19 de juliol a les 8:00h del matí.
La sortida serà de tot el dia, per tan ens durem l'esmorzar i el dinar. Els dos recorreguts els faríem coincidir a l'hora de dinar a St. Sebastià de Montmajor per estar tots junts. A St. Sebastià de Montmajor hi ha servei de bar, per comprar begudes i fer el cafè després de dinar. Al finalitzar la sortida hi ha possibilitat de dutxa a Falcons i faríem un berenar-sopar que podria ser: Amanida, pa amb tomàquet i una botifarra a la brasa, gelat de postres, aigua, vi i cafès. El preu seria el cost de tot dividit per la gent, pesem que sortiria a 10€ aproximadament per cap, però per això tindríem que saber els que estan interessats en fer el berenar-sopar per fer una previsió a l'hora de anar a comprar la manduca. Pel que fa a les parelles, família ....... també si poden afegir després de la pedalada al berenar-sopar, sempre que s'apuntin a la llista.
No trobarem fonts pel camí, per tan porteu aigua. Punts possibles d'aigua a St. Llorenç Savall a Guanta i a Castellar del Vallès.
Informació plan “A” sortida llarga:
Recorregut circular que pot modificar-se sobre la marxa depenent del ritme que portem, per fer quadrà el dos recorreguts a l'hora de dinar a St. Sebastià de Montmajor. Tota aquesta informació es orientativa, després de dinar podem modificar ( escurçar o allargar ) el recorregut.
Quilometratge aproximat: de 65 a 75
Desnivell acumulat en positiu: de 1600 a 1800
IBP: de 140 a 155
Només amb resta que dir-li al amic Diesel que faci bondat que les lesions tenen el seu temps de recuperació i que hi han mes dies que llonganisses, que segur que molt aviat estarà pedalant un altre cop amb tots nosaltres. Si vols apuntar-te al berenar-sopar després de la pedalada, ja ho diràs.
Salutacions.
Domènec. |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Jue 17 Jul, 2008 12:38 am Asunto: |
|
|
Ei nois, ningú s'apunta a fer aquesta sortida???? _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Jue 17 Jul, 2008 10:15 am Asunto: |
|
|
SCOTT escribió: | Ei nois, ningú s'apunta a fer aquesta sortida???? |
Anoche hice mi reestreno con la bici y me lo pasé teta.
Xavi: ¿Nos apuntamos a la ruta y después venimos a cenar? _________________ Saludos.
|
|
|
|
rous -
|
Publicado: Jue 17 Jul, 2008 10:43 am Asunto: |
|
|
Diesel escribió: | Anoche hice mi reestreno con la bici y me lo pasé teta. |
ME ALEGRO QUE YA ESTÉS CURAOOOOOOOOOOO Si és que cuando la madera es buena, la bisagra responde
Venga que te queremos ver en acción el sábado _________________ Si busques resultats diferents, no facis sempre el mateix.
A.Einstein |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Jue 17 Jul, 2008 11:19 am Asunto: |
|
|
Diesel escribió: | SCOTT escribió: | Ei nois, ningú s'apunta a fer aquesta sortida???? |
Xavi: ¿Nos apuntamos?????????? a la ruta y después venimos a cenar? |
Jesús,, si vas solo pal sabadel vengo contigo,,, i si no te apetece coger coche subimos por el rio hasta savadel,, valen? _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Jue 17 Jul, 2008 11:49 am Asunto: |
|
|
Diesel escribió: | SCOTT escribió: | Ei nois, ningú s'apunta a fer aquesta sortida???? |
Xavi: ¿Nos apuntamos a la ruta y después venimos a cenar? |
Fantastic que el genoll millori Diesel......
jo pujaré a Sabadell, però des de Sta Mª de Martorelles, després, al vespre, miraré d'anar a Mataró a veure el concert de Chambao, a veure si em trobo amb en Roby. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Jue 17 Jul, 2008 12:53 pm Asunto: |
|
|
SCOTT escribió: | Diesel escribió: | SCOTT escribió: | Ei nois, ningú s'apunta a fer aquesta sortida???? |
Xavi: ¿Nos apuntamos a la ruta y después venimos a cenar? |
Fantastic que el genoll millori Diesel......
jo pujaré a Sabadell, però des de Sta Mª de Martorelles, després, al vespre, miraré d'anar a Mataró a veure el concert de Chambao, a veure si em trobo amb en Roby. |
El sopar del Yordi veig que no hi va quasi ningú,, potser canviar-lo per un altre dia,,, i en tot cas anar al de Falcons,,, sembla que seria el mes recomanable,,, ja direu quelcom
_________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Jue 17 Jul, 2008 6:51 pm Asunto: |
|
|
Definitivamente me apunto y se vendrá conmigo Xavi Btv. Nos quedamos a cenar. _________________ Saludos.
|
|
|
|
nor_bak ****
|
Publicado: Jue 17 Jul, 2008 8:45 pm Asunto: |
|
|
Saluten,
me apunto, cena incluida.
¿Donde esta el punto exacto de salida?
Si no me carga nadie ire en tren hasta la parada mas cercana, que no se cual es, sabadell-estacio, sabadell-rambla? Y a partir de ahi hasta Falcons, sea lo que sea.
Bueno bueno creo que la parada mas cercana es Sabadell-estacio que queda a solo 2km del Club Falcons Sabadell.
http://maps.google.es/maps?f=d&hl=es&geocode=&saddr=falcons+sabadell&daddr=Carrer+del+Riu-Sec,+08805,+Sabadell,+Barcelona,+Catalu%C3%B1a,+Espa%C3%B1a&sll=41.537302,2.113409&sspn=0.031031,0.075188&ie=UTF8&ll=41.538812,2.112422&spn=0.015515,0.037594&t=h&z=15Googlemaps Sabadell-Estacio a Falcons
Corregidme si me equivoco. |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Jue 17 Jul, 2008 10:21 pm Asunto: |
|
|
Domenec, Ramonillu
¿hi ha la posobilitat de fer una ruta A fins a les 12 i pico o la 1 i desprès baixar ràpid cap a Falcons per pista o carretera??
És que hauria de ser a les 2 a casa
¿em podeu enviar el track de la ruta A?
sbk |
|
|
|
Josep **
Registrado: 04 Abr 2006 Mensajes: 496 Ubicación: doncs....aqui mateix!!!!
|
Publicado: Jue 17 Jul, 2008 11:02 pm Asunto: |
|
|
silvesterbike escribió: | Domenec, Ramonillu
¿hi ha la posobilitat de fer una ruta A fins a les 12 i pico o la 1 i desprès baixar ràpid cap a Falcons per pista o carretera??
És que hauria de ser a les 2 a casa
¿em podeu enviar el track de la ruta A?
sbk |
....ejemmmmm....a mi en passa el mateix....tinc que ser d´hora a Barna....els meu matrimoni i la meva seguretat perillen....A veure que diu el senyor Domenec o el senyor Ramonillu....Salutacions i arreveure....@10. _________________ "Som i serem"
'' |
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|