Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
JFR \*/
|
Publicado: Dom 08 Abr, 2007 9:20 pm Asunto: surtir el dia de la mona |
|
|
algu vol vindra dama dillums dia 9 a veure la casa que es ven a san mateu yo a las 9 estare a la plaza.
sigeu puntuals |
|
|
|
fury ***
|
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Dom 08 Abr, 2007 10:00 pm Asunto: |
|
|
furinyaca escribió: | Lo de mañana, sera como el sábado.
Yo tengo ganas de salir, pero necesito algo suave por que no se como me reaccionaran las piernas(no siento las piernas). !!!!juro que no me habia pasado nunca!!!!. |
Però tens cames?
Jo crec que no en tinc. |
|
|
|
JFR \*/
|
Publicado: Dom 08 Abr, 2007 10:58 pm Asunto: |
|
|
venga no seais exageraos que no es para tanto ya os dejare llevar el timon |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Dom 08 Abr, 2007 11:23 pm Asunto: |
|
|
je je no será para tanto
que no, que no que no fue tan duro que fueron las circunstancias
je je dismulad que nos espantáis a los bikers
que vais a quedar muy bien en la crónica
no tengo bonoparienta que lo paséis bien
y recordad que de la salida que hagáis:
sbk |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Dom 08 Abr, 2007 11:27 pm Asunto: |
|
|
La veritat es que m'ho vaig passar molt bé i us ho vull agrair.
Sento haver-vos fet esperar en les trialeres, però espero anar-ne aprenent.
També em va agradar molt la tornada "tranquila por el paseo de la playa". Al meu pulsòmetre sembla que no li va agradar tant ja que no baixava de 350 i es va fondre.
No sé si demà em podré escapar (els fills, la mona...) per anar a Sant Mateu. Si puc i em deixeu acoblar, ens trobem al Seminari. Ah! Portaré sabatilles per si passeu per la trialera que temo passareu.
Per si ve en Btv: també portaré MUSCULINA. |
|
|
|
JFR \*/
|
Publicado: Dom 08 Abr, 2007 11:51 pm Asunto: |
|
|
ok als voltans de las 10 al seminari |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Lun 09 Abr, 2007 8:21 am Asunto: |
|
|
Pere escribió: | La veritat es que m'ho vaig passar molt bé i us ho vull agrair.
Sento haver-vos fet esperar en les trialeres, però espero anar-ne aprenent.
També em va agradar molt la tornada "tranquila por el paseo de la playa". Al meu pulsòmetre sembla que no li va agradar tant ja que no baixava de 350 i es va fondre.
No sé si demà em podré escapar (els fills, la mona...) per anar a Sant Mateu. Si puc i em deixeu acoblar, ens trobem al Seminari. Ah! Portaré sabatilles per si passeu per la trialera que temo passareu.
Per si ve en Btv: també portaré MUSCULINA. |
[/b] _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Lun 09 Abr, 2007 8:22 am Asunto: |
|
|
desde l'hospital d'on estic treballant us desitjo una bona sortida, si algú es fa mal ja sap el que ha de fer,,, okis??????????
_________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Lun 09 Abr, 2007 6:03 pm Asunto: |
|
|
La sortida ha estat una "monada" passada per aigua. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Lun 09 Abr, 2007 10:01 pm Asunto: |
|
|
Crònica de la part final de la sortida d’avui pels que se l’han perdut (Scott i Furinyaca). Intentaré ser el més exacte possible.
Després de baixar dels 9 Pins per les zetes, ens encaminem a l’ermita de l’Alegria. Allà comença el vent i la pluja, però nosaltres seguim a fort ritme. La pujada es fa cada cop més dura, amb trams que superen el 200% de pendent, el vent bufa de cara, la pluja fa que el sauló del camí es converteixi en dits que agafen les nostres rodes per impedir-nos avançar, però nosaltres responem baixant pinyons i pujant plats, desafiant la natura desfermada. Llavors la pluja es torna pedra, de manera que a un de nosaltres la barra del quadre li queda boteruda i un dels braços de la forquilla li cau. Potser pensareu que això ens ha impedit arribar al nostre objectiu, però si ho feu estareu molt equivocats: tots aquests petits entrebancs no han fet res més que donar-nos més força. Així, doncs, hem posat pinyó petit i plat enorme i hem seguit atacant la pujada, en perfectes i sincronitzats relleus. En arribar als 9 Pins, el nostre objectiu, hem esprintat tots quatre. L’esprint ha estat llarg i competit, tant que ens hem passat i hem pujat per la vinya fins el Vigia. Un de nosaltres no ha pogut frenar a temps hi ha pujat fins al capdamunt de la torre del Vigia, baixant per l’altre costat, tal era la velocitat que portàvem. Un cop aturats, hem tornat avall per les zetes i hem baixat per carretera fins a Badalona, amb la satisfacció d’haver fet el que s’esperava de nosaltres. |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Mar 10 Abr, 2007 11:41 am Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Crònica de la part final de la sortida d’avui pels que se l’han perdut (Scott i Furinyaca). Intentaré ser el més exacte possible.
Després de baixar dels 9 Pins per les zetes, ens encaminem a l’ermita de l’Alegria. Allà comença el vent i la pluja, però nosaltres seguim a fort ritme. La pujada es fa cada cop més dura, amb trams que superen el 200% de pendent, el vent bufa de cara, la pluja fa que el sauló del camí es converteixi en dits que agafen les nostres rodes per impedir-nos avançar, però nosaltres responem baixant pinyons i pujant plats, desafiant la natura desfermada. Llavors la pluja es torna pedra, de manera que a un de nosaltres la barra del quadre li queda boteruda i un dels braços de la forquilla li cau. Potser pensareu que això ens ha impedit arribar al nostre objectiu, però si ho feu estareu molt equivocats: tots aquests petits entrebancs no han fet res més que donar-nos més força. Així, doncs, hem posat pinyó petit i plat enorme i hem seguit atacant la pujada, en perfectes i sincronitzats relleus. En arribar als 9 Pins, el nostre objectiu, hem esprintat tots quatre. L’esprint ha estat llarg i competit, tant que ens hem passat i hem pujat per la vinya fins el Vigia. Un de nosaltres no ha pogut frenar a temps hi ha pujat fins al capdamunt de la torre del Vigia, baixant per l’altre costat, tal era la velocitat que portàvem. Un cop aturats, hem tornat avall per les zetes i hem baixat per carretera fins a Badalona, amb la satisfacció d’haver fet el que s’esperava de nosaltres. |
Vull musculina pere!!!!!!!!!! no m'aguanto els pets,,,, però, qui vau sortir????? _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Mar 10 Abr, 2007 12:33 pm Asunto: |
|
|
Btv escribió: | [/b]però, qui vau sortir?????[/b] |
Vam sortir:
.JFR
.Sonic
.Furinyaca
.SCOTT
i es va enganxar al coll, al coll de la Vallençana vull dir, en Pere.
En Furinyaca i jo vam plegar veles abans.
No se si la crónica d'en Pere és el que va passar de veritat o el que volia que passes, no se, no se..... _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
JFR \*/
|
Publicado: Mar 10 Abr, 2007 8:56 pm Asunto: |
|
|
bona cronica pro no es dit que unaltra grup no va pugue resistir y a mig cami va plaga |
|
|
|
|